وزیر کشور احکام معاونین استاندار همدان را امضا کرد

خبرگزاری شبستان: وزیر کشور در حکمی با انتصاب معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان موافقت کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان ازهمدان، عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در حکمی با انتصاب محمدابراهیم الهی تبار به پیشنهاد استاندار همدان به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری موافقت کرد.

 

وی در این حکم آورده است: امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهادها، سازمان ها و دستگاههای کشوری و لشگری استان و بهره گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارامد در تحقق برنامه ها و سیاست های دولت تدبیر و امید و وزارت متبوع و نیز خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید.

 

وزیر کشور در حکم دیگری که در اول دی امضا کرده است با انتصاب رضا قیاسی بنا به پیشنهاد استاندار همدان و تایید معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت کشور به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری موافقت کرده است.

 

رحمانی فضلی در این حکم آورده است: توفیق روزافزونتان را درجهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای "مد ظله العالی " از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

 

همچنین وزیر کشور در حکمی که در 16 دی ماه امضا کرده محمود رضا عراقی را بنا به پیشنهاد استاندار همدان و تایید معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی، به سمت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان منصوب کرده است.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری همدان، رحمانی فضلی در این حکم؛ ایجاد هماهنگی در زمینه های فنی و عمرانی، نظارت بر تهیه و تصویب طرح های توسعه و عمران شهری و روستایی، تشخیص نیازمندی های عمرانی و تعیین اولویت ها، نظارت بر اجرای طرح های عمرانی دستگاه های استانی و نحوه عملکرد جذب اعتبارات، برقراری تعامل لازم با مدیران دستگاه ها و شوراهای اسلامی شهر و روستا در جهت پیشبرد پروژه های عمرانی و رشد و توسعه متوازن مناطق، نظارت و مراقبت بر نحوه ساخت و سازها و توجه بر الگوی شهرسازی و معماری اسلامی ایرانی و ارائه منظم گزارش عملکرد و پیشرفت برنامه ها به معاونت مزبور را از اهم وظایفی دانسته که انتظار دارد در چار چوب قوانین و مقررات جاری و اسناد فرادست و در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید با بهره گیری از استعدادها و تجارب نیروهای لایق و متخصص بدان اهتمام شود.

 

وزیر کشور در این احکام توفیق روزافزون معاونین استاندار درجهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای "مد ظله العالی " از درگاه پروردگار قادر متعال خواستار شده است.

 

پایان پیام/

 

 

کد خبر 330741

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha