بیش از 160 برنامه فرهنگی و هنری در همدان اجرا می‌شود

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: در ایام دهه فجر بیش از 160 عنوان برنامه فرهنگی و هنری توسط این اداره در استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، سیدمحمدرضا جوادی، رئیس اداره فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در جلسه کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر استان اظهار کرد:  برگزاری جنگ شادی در مجتمع شهید آوینی، برپایی نمایشگاه کتاب، شانزدهمین جشنواره موسیقی استان، افتتاح انجمن پروین‌خوانی(ویژه بانوان) از جمله برنامه‌هایی است که در همدان اجرا خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه جشن پیروزی انقلاب در 55 کانون فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار می‌شود، ادامه داد: برگزاری هجدهمین جشنواره ادبی استان در کبودراهنگ، برگزاری جشنواره شعر فجر استان در اسدآباد، برپایی نمایشگاه تجسمی در همه شهرستان‌ها، برپایی نمایشگاه روزشمار انقلاب در فامنین، برپایی نمایشگاه و فروشگاه کتاب با حضور ناشرانی از استان‌های اصفهان، مشهد و قم در شهرستان‌های استان از دیگر برنامه‌هایی است که برای دهه فجر پیش‌بینی شده است.

 

جوادی تأکید کرد: همه ارگان‌ها و نهادها باید در راستای معرفی انقلاب به نسل چهارم تلاش کنند چرا که دهه فجر فرصت مناسبی برای معرفی ارش های انقلاب به نسل جوان است.

 

در این جلسه نمایندگان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آموزش و پروش، حوزه علمیه، شهرداری، صدا و سیما، دانشگاه آزاد، دانشگاه بوعلی سینا، اسناد ملی و کتابخانه غرب کشور و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برنامه‌های خود را برای برگزاری در ایام دهه فجر ارائه کردند.

 

پایان پیام/

کد خبر 330763

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha