مهم‌ترین هدف گرامیداشت دهه فجر تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی است

خبرگزاری شبستان:‌ سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان زرندیه گفت: مهم‌ترین هدف از گرامیداشت دهه فجر تبیین اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، احمد جوانمرد، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان زرندیه شامگاه گذشته در جلسه کمیته فرهنگی هنری ستاد فجر این شهرستان گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای آشنایی نسل جوان با رویدادهای انقلاب اسلامی است و در این زمینه استفاده از زبان هنر مناسب ترین ابزار محسوب می شود.


وی افزود: برنامه های گرامیداشت دهه فجر باید سبب حفظ و انتقال رویدادهای انقلاب اسلامی به نسل جوان جامعه شده و آن را به فرصتی مغتنم برای نشاط بخشی و امیدآفرینی در جامعه تبدیل کنیم.


سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با تاسیس انقلابی نوپا و ایستادگی در برابر ابرقدرت ها مکتب الهی را به جهانیان ارایه و مانند خطی روشن آینده تاریخ را تغییر داد و امروز تبیین اندیشه های والای امام راحل(ره) وظیفه مهم اقشار مختلف است.


مسئول کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان زرندیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بر لزوم انتقال اهداف و آرمان های امام راحل و شهدا به نسل های سوم و چهارم انقلاب تاکید کرد.


جوانمرد، آذین بندی و مناسب سازی سطح شهرستان، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری، برپایی نمایشگاه های فرهنگی هنری، همایش کاتبان فجر، جشن انقلاب، غبار روبی مزار شهدا، یادواره شهدا، زنگ انقلاب در مدارس، تجلیل از پیشکسوتان ایثار و شهادت، برپایی ایستگاه صلواتی و... را بخشی از برنامه های پیش بینی شده در این شهرستان در دهه فجر عنوان کرد.


پایان پیام/
 

کد خبر 332163

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha