روستاهای گیلان میزبان جشنواره فرهنگی ورزشی فجر انقلاب

خبرگزاری شبستان: مدیرکل روستایی و عشایری استانداری گیلان با بیان اینکه گرامیداشت دهه فجر نیازمند برنامه ریزی ویژه است از برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی در روستاهای گیلان همزمان با این ایام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، سید عیسی مهدوی، مدیرکل امور روستایی و عشایری استانداری گیلان در جلسه کمیته روستایی وعشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران منشاء بیداری اسلامی در دنیا بوده و نقش تاثیرگذاری بر جهان داشته است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از آموزه‌های دینی و در راستای احیای ارزش‌های ائمه اطهار(ع)به وقوع پیوست.

مهدوی با تاکید بر گرامیداشت ایام الله دهه فجر، گفت: برگزاری جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امری ارزشمند است که نیازمند تدبیر و برنامه‌ریزی ویژه است.

وی با بیان اینکه هنوز تمام ابعاد این انقلاب برای نسل جوان تبیین نشده است، تصریح کرد: باید ابعاد گسترده انقلاب اسلامی برای نسل جوان که آن دوران را ندیده‌اند تبیین شود تا پیام انقلاب به صورت کامل به نسل‌های آینده منتقل شود.

مدیرکل روستایی وعشایری استانداری گیلان به تشریح برنامه‌های کمیته روستایی و عشایری در دهه فجر امسال پرداخت و افزود: در این ایام جشنواره فرهنگی و ورزشی در تمام روستاهای گیلان برگزار می شود که از برنامه‌های شاخص این کمیته در دهه فجر انقلاب اسلامی است.


به گفته وی همچنین واحدهای مسکونی مددجویی در مناطق روستایی گیلان در شهرهای رشت، آستارا، صومعه‌سرا و شفت در ایام دهه فجر افتتاح می‌شود.
 

وی با اشاره به افتتاح همزمان پروژه‌های عمرانی در روستاهای گیلان، اذعان کرد:  صندوق قرض‌الحسنه روستایی که به تصویب نهاد ریاست جمهوری رسیده است همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان تشکیل می‌شود.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 331050

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha