برپایی نمایشگاه سراسری کتاب استان مرکزی همزمان با دهه فجر

خبرگزاری شبستان:‌ معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از برپایی نمایشگاه سراسری کتاب و جشنواره موسیقی همزمان با دهه فجر در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، مهدی قاسمی، معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در اولین نشست کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر استان که امروز(18دی) برگزار شد، گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر نمایشگاه بزرگ کتاب به صورت سراسری با حضور 400 ناشر از سراسر کشور از 13 تا 22 بهمن ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اراک برگزار می‌شود.


وی افزود: پیش‌بینی شده تا همزمان با 12 بهمن ماه مصادف با سالروز ورود حضرت امام(ره)، این تعداد ناشر در بیت قدیمی حضرت امام(ره) حضور یافته و با آرمان‌های امام تجدید میثاق کنند.
 

قاسمی در ادامه برگزاری جشنواره موسیقی به صورت کشوری در شهرستان محلات با محوریت دهه فجر، جنگ شادی به مدت 10 روز در ایام دهه فجر در فرهنگسرای آئینه اراک، شب شعر خاطره، اجرای برنامه‌های دهه فجر در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان، برگزاری مسابقات کتابخوانی، مسابقات عکس انقلاب، نمایشگاه عکس در طول مسیر راهپیمایی 22 بهمن، اطلاع‌رسانی توسط مطبوعات و ... را از جمله برنامه‌های این اداره کل عنوان کرد.


معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در پایان از اعلام همکاری این نهاد با کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی و دیگر کمیته‌های ستاد دهه فجر خبر داد و گفت: این اداره کل در ایام دهه فجر ضمن برگزاری برنامه‌های متنوع آماده همکاری و تعامل با دیگر دستگاه‌ها در جهت برگزاری مطلوب برنامه‌های دهه فجر خواهد بود.


پایان پیام/

کد خبر 330801

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha