گرمای حضور مردم در نمایشگاه کتاب بر سرمای زمستان غلبه کرد

خبرگزاری شبستان؛همزمان با پنجمین روز برگزاری سیزدهمین نمایشگاه کتاب و کاهش شدید دما در یاسوج، گرمای استقبال مردم از این نمایشگاه بر سرمای سوزناک زمستان غلبه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سیزدهمین نمابشگاه بزرگ کتاب استان کهگیلویه وبویراحمد در مصلی امام خمینی(ره) یاسوج در حال برگزاری است.

در این نمایشگاه 149 ناشر از سراسر کشور و همچنین ناشرانی از استان کهگیلویه وبویراحمد با 27 هزار عنوان کتاب به مدت یک هفته کتاب های خود را به نمایش عموم می گذارند.

 

سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی کهگیلویه وبویراحمد روز 14 دی ماه جاری در حالی آغاز به کار می کند که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و به خصوص معاون فرهنگی و مطبوعاتی این اداره کل تجربه موفقی در سال های گذشته در این زمینه کسب و موفقیت هایی در بین استان های کشور به دست آورده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با شبستان با تأکید بر این که 40 درصد تخفیف ویژه برای خریداران در نمایشگاه بزرگ کتاب در نظر گرفته شده است، گفت: با توجه به این‌ که 230 میلیون تومان بن کتاب برای نمایشگاه در نظر گرفته شده است و بر اساس مدارک تحصیلی و سن بین 30 تا 40 هزار تومان بن خرید نیز به خریداران ارائه می ‌شود.

 

 

امین کمالوندی گفت: بازدیدکنندگان و خریداران کتاب در هنگام خرید باید کارت شناسایی خود را به همراه داشته باشند .

کمالوندی، تعداد غرفه ‌های موجود در نمایشگاه را 149 غرفه عنوان کرد و افزود: در این نمایشگاه هفت نشست تخصصی در خصوص سبک زندگی اسلامی، حجاب و عفاف، مطالعات فرهنگی، تربیت کودک گویش‌ های بویراحمدی و ....برگزار می ‌شود.

 

وی با بیان این که کتاب‌ های نمایشگاه‌ در حوزه ‌ها و بخش‌ های مختلف کمک آموزشی، کتب لاتین، کودک و نوجوان، دین، دفاع مقدس، تاریخی و عمومی با تخفیف 40 درصدی عرضه می ‌شود، گفت: در نمایشگاه کتاب غرفه ‌ای به نام شعار سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی راه ‌اندازی می ‌شود که کتاب‌ های مربوط به این حوزه در غرفه موجود است.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به دیگر برنامه‌ ها و غرفه ‌های اختصاصی موجود در نمایشگاه اشاره کرد و اذعان داشت: ایجاد غرفه حجاب و عفاف با حضور کارشناسان سازمان تبلیغات اسلامی، بنیاد ایران شناسی و غرفه کنگره سرداران شهید استان که کتاب‌ های مختص آن در این غرفه عرضه می ‌شود.

 

حال علی رغم گذشت پنج روز و با توجه بارش برف و برودت سرما در شهر یاسوجف استقبال مردمی به حدی است که باعث شد ناشران حاضر در نمایشگاه از این حضور شگفت زده شوند.
گفتنی است، سیزدهمین نمایشگاه استانی کتاب کهگیلویه وبویراحمد 14 لغایت 20 دی ماه سال جاری در مصلی امام خمینی(ره) باسوج در حال برگزاری است.
پایان پیام/


 

کد خبر 331015

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha