نمایشگاه کتابی در کتابخانه عمومی فردوسی سنندج برپا شد

خبرگزاری شبستان: نمایشگاه کتاب به مناسبت ماه ربیع الاول از امروز در کتابخانه عمومی فردوسی سنندج برپا شد.

اسماعیل احمدی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان، امروز ( 18 دی) در حاشیه افتتاح نمایشگاه کتاب به خبرنگار شبستان در سنندج، گفت: این نمایشگاه با همکاری کتابخانه های عمومی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین موسسه فرهنگی ولایت در کتابخانه عمومی فردوسی سنندج برپا شده است.


وی با اشاره به موضوعات کتاب در این نمایشگاه، افزود: در این نمایشگاه 2 هزار عنوان کتاب در موضوعات متنوع به ویژه ادبیات، تاریخ، روان شناسی، مذهب و همچنین کمک درسی به نمایش عمومی درآمده است.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: بخشی از نمایشگاه نیز به محصولات فرهنگی اختصاص داده شده است که شامل نرم افزارهای آموزشی و همچنین کمک درسی برای دانش آموزان است.

 

احمدی تصریح کرد: علاقمندان به خرید کتاب و محصولات فرهنگی می توانند از تخفیف 10 تا 30 درصدی ویژه نمایشگاه بهره مند شوند.


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان افزود: نمایشگاه کتاب از18 لغایت 27 دی ماه سال جاری صبح وعصر آماده بازدید علاقه مندان است.


وی در ادامه با بیان اینکه ترویج فرهنگ کتابخوانی در ارتقای سطح آگاهی عمومی و بصیرت جامعه نقش مهمی دارد افزود:  برپایی این گونه نمایشگاه ها باعث ترویج فرهنگ کتابخوانی میان اقشارمختلف جامعه به ویژه کودکان و نوجوانان می شود.


این مقام مسئول اذعان کرد: کتاب و کتابخوانی همواره در آیات، روایات و کلام بزرگان مورد تاکید قرار گرفته است و این مهم از اهمیت بالای علم آموزی و لزوم توجه به فرهنگ مطالعه ناشی می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: رسانه ملی با توجه به نقش مهم و اثرگذاری که در هدایت فرهنگ عمومی بر عهده دارد می توانددر ترویج فرهنگ کتابخوانی بسیار تاثیرگذار باشد.


پایان پیام/

کد خبر 330848

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha