برپایی جشنواره قرآنی در زرندیه همزمان با دهه فجر

خبرگزاری شبستان: مسئول تبلیغات اسلامی شهرستان زرندیه از برپایی جشنوار ه و محفل انس با قرآن کریم با دعوت از قاریان برجسته و مجلسی و حافظان ممتاز خبر داد.

حجت الاسلام حسینعلی یزدان دوست، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرندیه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: جشنواره و محفل انس با قرآن کریم با دعوت از قاریان برجسته و مجلسی و حافظان ممتاز، مفسرین و شخصیت‌های قرآنی و طراحی برنامه‌های جذاب نظیر تواشیح، مسابقه، تجلیل از چهره‌های قرآنی مدارس و دانشگاهی، توزیع سبد قرآنی به مناسبت دهه فجر در زرندیه برگزار می شود.


وی افزود: نمایشگاه کتاب و نرم‌افزار و انواع قرآن با رسم الخط‌های مختلف، محصولات فرهنگی، معرفی سایت‌های قرآنی، ایستگاه بلوتوث، نمایشگاه تابلو تصویر و … از جمله عناوین برنامه‌ها ی دهه فجر است.


حجت الاسلام یزدان دوست اظهار کرد:‌ تدوین و نشر ویژه‌نامه های قرآن با مضمون اخبار قرآنی، مصاحبه با شخصیت‌های موفق، بیان نکات علمی، نکات جامعه‌شناسی، بیان فضائل قرآن کریم، برگزاری نشست‌های تخصصی وطراحی برد اعلانات با نمادهای قرآنی و نصب آن در محل‌های پرتردد و به روزرسانی آن با مطالب و محتواهای قرآنی جذاب، توزیع لوح‌های فشرده آموزشی روخوانی و روان‌خوانی قرآن در مساجد و دانشگاه ها از دیگر برنامه های این اداره در ایام الله دهه فجر است.


مسئول تبلیغات اسلامی شهرستان زرندیه ادامه داد:‌ از فرصت خوب و مطلوب دهه فجر باید برای بیان ناگفته های دوران انقلاب و بازگو کردن رشادت های دلیرمردان در دفاع از ارزش های انقلاب و اسلام بهره برد.


پایان پیام/
 

کد خبر 336511

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha