ایران اسلامی همواره خواهان اتحاد و انسجام است

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شواری اسلامی گفت:‌ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره و در تمامی برهه‌ها و مقاطع گوناگون خواهان ایجاد اتحاد، انسجام، دوستی و آرامش در بین کشورهای جهان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، شهلا میرگلو بیات، نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شواری اسلامی امروز(30دی)‌ در جلسه بررسی مشکلات و آسیب های موجود در شهرک فجر ساوه که در مسجد سید الشهدا(ع)‌ این شهر برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت هفته وحدت و میلاد خجسته حضرت محمد(ص) و فرزند بزرگوار ایشان امام جعفر صادق(ع) گفت: حفظ وحدت از تاکیدات مقام معظم رهبری است.


وی افزود: مسئولان فرهنگی با برنامه ریزی در خصوص چگونگی ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی بین جوانان و نوجوانان نقش موثری در راستای ‌تعمیق باورهای دینی دارند.


دکتر میرگلو بیات در ادامه در خصوص آب رسانی و آب شیرین به برخی نقاط دور منطقه چهار شهرک فجر ساوه قول مساعد داد و گفت: این پروژه در دستور کار جدی قرار دارد.


‌ نماینده مردم ساوه و زرندیه درخانه ملت اظهار کرد:‌ کسری بودجه، مشکلات درمانی و پزشکی و ساخت درمانگاه، سیستم دفع زباله در منطقه شهرداری و پل سازی در ساوه از مشکلات مهم ساوجی هاست که به زدوی اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.


در ادامه این جلسه حسن زاده معاون سیاسی فرماندار ساوه نیز گفت: دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای این کشور بیشمار است و باید همگان پاسدار ارزش های اسلام باشند.


پایان پیام/
 

کد خبر 334306

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha