آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) امتداد غدیر است

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرندیه گفت: نهم ربیع الاول، سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(ع) در حقیقت امتداد غدیر بلکه خود غدیری دیگر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام حسینعلی یزدان دوست، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرندیه امروز(21دی)‌در جلسه روحانیون وائمه جماعات زرندیه گفت: باید در چنین روزی با امام زمان(عج) بر اساس مفاد روایات و دعاها به ویژه دعای "عهد" پیمانی دوباره بست.


وی افزود: معرفت، محبت، ولایت و اطاعت برخی از اصول این پیمان نسبت به حضرت صاحب الزمان(ع) و زمینه‌ساز عهد و پیمان با ایشان است.


حجت الاسلام یزدان دوست اظهار کرد: ولایت امام زمان(ع) به عنوان سرپرستی و حاکمیت وی بر افراد جامعه است و این ولایت رکن و اساس دین و کلید گشایشگر و راهنمای انسان مسلمان در همه ابعاد دین است.


رئیس تبلیغات اسلامی زرندیه ادامه داد: عهد، التزام و نوعی تعهد پذیری در مقابل شخص یا کاری است و باید خود را به وظایفی که نسبت به امام زمان(ع) داریم ملتزم سازیم و با ایشان برای انجام آرمان‌هایش عهد ببندیم و کسانی می‌توانند در عصر ظهور به این عهدها عمل کنند که در عصر غیبت به پیمان خود با امام عصر(ع) عمل کرده باشند.


پایان پیام/

کد خبر 331467

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha