هزینه 4 میلیارد ریال برای خدمات عمرانی مدد جویان کمیته امداد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی گفت: افزون بر چهار میلیارد ریال خدمات عمرانی امسال برای مددجویان در شهرستان ارومیه هزینه شده است.

جلال حسین زاده، مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: امسال برای بیش از 175 خانوار در شهرستان ارومیه خدمات مسکن ارائه شده که در این خصوص بیش از یک میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و مشارکتهای مردمی در اختیار مددجویان قرار گرفته است.


وی، با اشاره به تاثیر کمکهای مردمی در رفع مشکلات مددجویان، افزود: از محل ستاد خیرین نیز 3 میلیارد و 250 میلیون ریال برای این امر اختصاص یافته است.


حسین زاده خاطر نشان کرد: احداث و تعمیر منازل مسکونی، حمام، آشپزخانه، لوله کشی آب و گاز شهری از جمله اقدامات در راستای هزینه کرد این اعتبارات می باشد.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی، در ادامه با تاکید بر مردمی کردن برنامه های دهه فجر امسال، اظهار داشت: باید برنامه های دهه فجر امسال با ابتکار عمل و جذابیت زیادی اجرا شوند.


وی اضافه کرد: تجلیل از خانواده های شهدا باید مانند سال های گذشته سرلوحه برنامه های دهه فجر باشد و این نهاد امسال نیز مانند سال های گذشته خانواده های تحت حمایت را در همه برنامه های دهه فجر مشارکت خواهد داد.


پایان پیام/
 

کد خبر 330818

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha