برگزاری شادمانه، جشنواره های منطقه ای و بین المللی فجر در استان گلستان

خبرگزاری شبستان:معاون فرهنگی وهنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برگزاری شادمانه، جشنواره های منطقه ای و استانی و جشنواره بین المللی فیلم، موسیقی، تجسمی و تئاتر فجر همزمان با دهه فجر در استان خبر داد.

ابوالحسن امامی، معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: دهه فجر پاسداشت انقلاب اسلامی و حفظ ارزش ها، خدمات و دستاوردها و تکریم از امام و شهداست.


وی افزود: در این دهه باید یاد و خاطره شهدا را که برای به ثمر نشستن انقلاب تلاش کردند گرامی بداریم و از این دستاورد حفاظت و حراست کنیم.


امامی تصریح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان نیز تمام تلاش و همت خود را در ارائه برنامه های نو و جذاب و در جهت اصول و ارزش های نظام تبیین می کند.


وی با بیان اینکه برنامه های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در دهه فجر در سه بخش برگزار می شود، اظهارداشت: برگزاری شادمانه ها و اجرای نمایش و موسیقی در مرکز استان و شهرستان ها بخش اول برنامه هاست.
 

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برگزاری همایش و جشنواره های منطقه ای و استانی در همه شهرهای استان خبر داد و افزود: در گنبد کاووس جشنواره خوشنویسی، در مینودشت جشنواره تئاتر طنز، در کلاله جشنواره تجسمی، در آزادشهر جشنواره خوشنویسی، در رامیان جشنواره ادبیات داستانی، در علی آباد جشنواره تجسمی، در گرگان جشنواره شعر، در آق قلا جشنواره قرآنی، در بندرترکمن موسیقی ترکمن، در کردکوی جشنواره طنز و در بندرگز جشنواره عکاسی برگزار می شود.
 

وی با اشاره به برگزاری همزمان جشنواره های بین المللی فجر تهران در استان، اضافه کرد: جشنواره بین المللی فیلم فجر از (16 تا 24 بهمن)، تجسمی فجر از (12 بهمن) تا (12 اسفند)، تئاتر فجر در هفته آخر دی و موسیقی فجر نیز آخر هفته بهمن سال جاری برگزار می شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 331030

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha