زبان هنر بهترین ابزار معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی

خبرگزاری شبستان: مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری مازندران، زبان هنر را بهترین ابزار معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و انتقال پیام انقلاب به جامعه معرفی کرد.

علیرضا پاک بین، مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری مازندران، امروز(19 دی) به خبرنگار شبستان گفت: هنر مرز نمی شناسد و با این ویژگی و با ابزار مناسب مانند خلق آثار فاخر، می توان پیام انقلاب را به اقصی نقاط دنیا انتقال داد و همچنین در کشور موجب حفظ اصول و فرهنگ با آرمان های انقلاب در جامعه شد.


وی با بیان اینکه در قالب هنر می‌توان دستاوردهای نظام و انقلاب را به شکلی زیبا به جامعه معرفی کرد، افزود: هنر فعالیتی است که حقیقت را آشکار می کند و هدف هنر تعالی روح انسانی است.


پاک بین تصریح کرد: از هنر می توان برای حفظ و انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران به نسل های آینده استفاده کرد.

مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری مازندران از برپایی نمایشگاه پوستر و کاریکاتور به مناسب دهه فجر در این استان خبر داد و افزود: انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی موضوعات آثار این نمایشگاه است که در ایام الله دهه فجر برگزار می شود.


وی با اشاره به اینکه آثار در این نمایشگاه با تکنیک های رایانه ای و دستی ارائه می شود، یادآور شد: این نمایشگاه با حضور شش نفر از حوزه هنری مازندران و با همکاری و مشارکت بسیج هنرمندان این استان برگزار می شود که در بخش کاریکاتور شاهین هوشمند، بهمن جلالی و مرجان سعادت نیا و در بخش پوستر محمد علی دارائی، جمال رمضانی و سید سمیرا ابراهیمی حضور دارند.


پاک بین تصریح کرد: نمایشگاه پوستر و کاریکاتور به مناسب دهه فجر در ساری، میدان امام خمینی(ره)، بلوار دانشگاه، گالری سوره حوزه هنری برپا می شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 331031

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha