حوزه هنری در جهت اعتلای هنرمتعهد و ارتقاء برنامه های فرهنگی گام بردارد

خبرگزارش شبستان: استاندار یزد بر لزوم توجه حوزه هنری بر اعتلای هنر متعهد و ارتقای سطح فرهنگ در جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبر گزاری شبستان از یزد، سیدمحمد میرمحمدی، استاندار یزد روز گذشته در دیدار با اسماعیل فلاح معاون اجرایی امور استان ها و مجلس حوزه هنری و سید ناصر امامی میبدی سرپرست حوزه هنری استان یزد ضمن تبریک اعیاد ماه ربیع الاول، بر لزوم استمرار و افزایش نقش مؤثر حوزه هنری در جهت اعتلای هنر متعهد و ارتقای سطح برنامه های فرهنگی، هنری استان تاکید کرد.


میر محمدی، برنامه ها و اقدامات حوزه هنری استان در عرصه فرهنگ و هنر را مؤثر دانست و گفت: حوزه هنری می تواند نقش مؤثری در جریان سازی و پیشبرد امور فرهنگی و هنری ایفا کند.


وی با مثبت ارزیابی نمودن عملکرد یک ساله ارائه شده توسط سرپرست حوزه هنری استان، اظهار داشت: توان تخصصی کارکنان این مرکز و ارتباط مؤثر و تعامل گسترده این نهاد با هنرمندان استان، فرصت خوبی را برای انجام برنامه های مختلف در زمینه های فرهنگی و هنری استان برای این حوزه فراهم ساخته است.


استاندار یزد در ادامه در خصوص پیشنهاد سرپرست حوزه هنری استان مبنی بر چاپ و انتشار دانشنامه فرهنگ و تمدن استان و راه اندازی دانشکده هنر اسلامی در یزد در زمینه تأمین هزینه های لازم قول پیگیری داد.


میرمحمدی همچنین درباره تخصیص زمین مناسب به حوزه هنری استان برای احداث مجتمع فرهنگی، هنری و ساختمان اداری قول مساعد داد و بر لزوم رفع کمبودها و مشکلات پیش روی این مرکز از جمله سالن سینما، نگارخانه، سالن نمایش و پلاتو تأکید کرد.


اسماعیل فلاح، معاون اجرایی امور استان ها و مجلس حوزه هنری هم در این دیدار با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در حوزه هنری یزد در یک سال گذشته، برنامه های اجرایی این مرکز را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در این مدت برنامه های این مرکز جهش قابل قبولی داشته که امیدوارم استمرار یابد.


فلاح افزود: سرپرست حوزه هنری استان از جمله معدود مسئولان حوزه هنری کشور است که تخصص هنری آکادمیک و سابقه درخشان اجرایی و هنری دارد و در مدت کوتاه مسئولیت خود توانسته به رغم همه مشکلات و کاستی های اعتباری و زیر ساختی موجود، جایگاه حوزه هنری یزد را در بین مراکز استانی به طور چشمگیری ارتقا دهد به نحوی که این مرکز هم اکنون در بین مراکز برتر استانی قرار دارد.


پایان پیام/
 

کد خبر 332159

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha