هویت مسلمانان با وجود حضرت مهدی(عج) شناخته می شود

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: هویت مسلمانان با وجود حضرت مهدی(عجل الله) شناخته می شود که بهائیت به دنبال تضعیف کردن این مهم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی شب گذشته به مناسبت آغاز امامت حضرت ولی عصر(عجل الله) در مسجد جامع مریانج گفت: باید مسئله مهدویت گسترش پیدا کرده و این کار با تحقیق، تدریس و تألیف کتاب تقویت خواهد شد.
 

حجت السلام دکتر مرتضی آقاتهرانی با اشاره به اینکه هویت ما به وجود حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) است، افزود: دشمنان به دنبال تضعیف این هویت بوده و جدیداً بهائیت فعالیت خود را در این زمینه شروع کرده و به دنبال گمراه‌کردن مردم و تحریف تاریخ هستند.
 

وی با بیان اینکه برخی از تفکرات در مورد مهدویت دچار انحراف است، ابراز داشت: هر کسی نمی‌تواند با بهره‌ گیری از نام مهدویت و امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) در زمینه تخریب اذهان عمومی قدم بردارد.
 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بحث مهدویت را باید به طور جدی در مدارس مطرح کرد و معرفت امام زمان یک وظیفه اساسی و عقیدتی است.
 

حجت الاسلام آقاتهرانی افزود: اگر کسی در بحث مهدویت غفلت، کوتاهی و سهل انگاری کند قابل اغماض نیست در حقیقت بدون معرفت امام زمان (عج) توحید، نبوت، معاد، اصول و فروع دین قبول نیست و امامت و نماز و روزه بدون اعتقاد به امام ارزشی ندارد.
 

وی عنوان کرد: مسئله مهدویت حساس است پس چه کسی به غیر از مربیان مهدویت می توانند پاسخگوی سئوالات دانش آموزان و دیگر اقشار مختلف مردم در خصوص این واقعیت باشند.
 

مهدویت به عنوان یک اندیشه اسلامی در میان مسلمانان است


حجت ااسلام مصطفی رستمی، امام جمعه مریانج نیز با بیان اینکه مهدویت به عنوان یک اندیشه اسلامی در میان مسلمانان است، گفت: این اندیشه که در آیات قرآن و گفتار رسول گرامی اسلام(صلی الله علیه و آله ) به آن اشاره شده، از ابتدا به عنوان اعتقاد در میان مسلمانان مطرح بوده است.
 

وی افزود: بنابر این حوزه مهدویت پژوهی به عنوان یک حوزه دانشی، دارای موضوعی به عنوان مهدویت و مسائل گوناگونی همچون انتظار، غیبت، طول عمر امام، ظهور، حکومت جهانی و دیگر مسائل است.
 

وی با اشاره به وجود فرقه های انحرافی در این زمینه، تصریح کرد: هر عرصه ای که مردم به آن روی می آورند به یکسری آسیب هایی دچار می شود چرا که زمینه مستعد است و ادعای پیرامون این موضوع مورد استقبال قرار می گیرد، بنابراین مهدویت در طول تاریخ بسیار مورد سوء استفاده قرار گرفته است.

 

 

پایان پیام/

کد خبر 331368

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha