نهادینه کردن فرهنگ عدالت زمینه ساز ظهور صالح است

خبرگزاری شبستان: ‌مسئول دبیرخانه کانون ها ی فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: نهادینه کردن فرهنگ عدالت زمینه ساز ظهور صالح است.‌

حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری،‌ مسئول دبیرخانه کانون ها ی فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: بسط عدالت و فرهنگ عدل پذیری در جامعه و نهادینه کردن آن زمینه‌سازی برای ظهور منجی عالم بشریت مهدی موعود(عج) است.

وی با بیان اینکه باید برای ولایت و آغاز امامت امام عصر(عج) به جشن و شادی، توزیع شیرینی و شکلات وآذین بندی شهر بپردازیم تصریح کرد: باید به فرزندانمان اهمیت این روز را با برگزاری برنامه های شایسته نشان دهیم.


حجت الاسلام ذوالفقاری افزود:‌ موضوع امامت و اهمیت آن و نیز آگاهی عموم مردم از این مسئله باید توسط سخنرانان و وعاظ برای مردم بیان شود.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی ادامه داد: باید در سالروز آغاز ولایت آن حضرت، سعی کنیم تا بار دیگر خود را برای عمل به آموزه های دینی و زمینه سازی برای تعجیل در ظهور امام زمان(عج) از نظر معنوی تجهیز کنیم.


وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند منتظران مصلح خود باید از صالحان باشند افزود:‌ منتظر واقعی برای ظهور حضرت مهدی(عج) کسی است که به آموزه های اسلامی و تعالیم اهل بیت(ع) اعتقاد قلبی و عملی داشته باشد و نسبت به اجرای فرامین الهی اهتمام ورزد.


حجت الاسلام ذوالفقاری به برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد در روز نهم ربیع الاول آغاز امامت حضرت مهدی(عج)‌ به برگزاری مراسم جشن و دعوت از سخنرانان اشاره کرد و گفت:‌ به همین مناسبت مسابقات مختلف فرهنگی با موضوع امامت حضرت مهدی(ع) و انتظار برگزار می شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 331503

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha