اجرای 15 عنوان برنامه در سالروز امامت حضرت مهدی(عج)

خبرگزاری شبستان: مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) خراسان شمالی برنامه های 9 ربیع الاول، سالروز ولایت و امامت حضرت مهدی موعود (عج) را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، محمد عصمتی، مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) خراسان شمالی امروز (17 دی) در جمع خبرنگاران، برنامه های 9 ربیع الاول، سالروز ولایت و امامت حضرت مهدی موعود (عج) را تشریح کرد و گفت: به همین مناسبت بیش از 15 عنوان برنامه در استان و شهرستان ها برگزار می شود.
 

وی با اشاره به برگزاری جشن بزرگ آغاز امامت و ولایت با حضور بیش از هزار نفر از مشتاقان همزمان با این روز در مسجد انقلاب بجنورد، افزود: سخنرانی این مراسم را "حجت الاسلام آیین" از اساتید مهدویت قم بر عهده دارد.
 

عصمتی به دیگر برنامه های این روز نیز اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری مراسم دعای ندبه در ساعت 7 صبح، سخنرانی "حجت الاسلام آیین" قبل از خطبه های نماز جمعه و شب ولایت در محل مسجد انقلاب از دیگر برنامه ها است.
 

وی تصریح کرد: 30 هدیه نیز به این مناسبت برای نام های مهدی و نرگس پیش بینی شده که در جشن روز ولایت به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا می شود.
 

مدیربنیاد فرهنگی مهدی موعود خراسان شمالی یادآور شد: همچنین سه تن از سخنرانان مهدویت از قم در ادارات حاضر شده و بعد از نماز مغرب و عشاء پیرامون این مسئله به سخنرانی می پردازند.
 

وی متذکر شد: اساتید مهدویت طی 10 شب در 10 محله حاشیه شهر نیز حاضر می شوند و به تشریح مساله مهدویت می پردازند.
 

وی در پایان اشاره ای نیز به عملکرد این حوزه داشته و از برگزاری دوره های مختلف آموزشی، برگزاری جلسات کارگاهی، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و نمایشگاه های کتاب به عنوان اهم اقدامات انجام گرفته، یاد کرد.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 330402

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha