فراخوان مقاله با عنوان " نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی "

خبرگزاری شبستان: دبیرخانه کانون های مساجد استان اردبیل با نزدیک شدن به ایام دهه فجر فراخوان مقاله با عنوان " نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی " منتشر کرد.

نادر سقاء مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل، با یادآوری نقش بی بدیل و کارکرد های مختلف مساجد در عرصه های گوناگون، ادامه داد: مساجد نقش کلیدی و تاثیرگذاری در شکل گیری و صیانت از اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی داشته است که یکی از کارکردهای مهم مساجد را می توان کارکرد سیاسی آن عنوان کرد.


وی، با بیان اینکه مساجد چه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و چه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نقش محوری و اساسی در تداوم انقلاب اسلامی داشته است، افزود: وقتی جایگاه مساجد را در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی را مرور می کنیم، مشاهده می کنیم که تمامی مراحل سازماندهی و هدایت جنبش های مردمی با محوریت روحانیون و از مکان مقدس مسجد صورت گرفته است.


سقاء، تصریح کرد: در عرصه های مختلف بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از جمله دوران دفاع مقدس، تهاجم فرهنگی، جنگ نرم، مقابله با فتنه ها و . . . نیز مساجد کارکرد های مهم و حیاتی خود را نشان داده اند که ضرورت دارد برای تبیین و ترویج این جایگاه نهایت تلاش خود را انجام دهیم.


این مقام مسئول، خاطر نشان کرد: در این راستا و با توجه به فرارسیدن ایام فرخنده دهه فجر و اهمیت موضوع، کمیته مساجد گرامیداشت ایام الله دهه فجر با همکاری دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و هسته های پژوهشی کانون های فرهنگی هنری، اقدام به انتشار فراخوان مقاله با موضوع "نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی" نموده است.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، عنوان کرد: محل جمع آوری و ارسال آثار این فراخوان به آدرس اردبیل، چهارراه پیرعبدالملک، روبه روی چاپخانه مقصودی، دبیرخانه کانون های مساجد استان می باشد.


وی با بیان اینکه این فراخوان به صورت استانی می باشد، افزود: تعداد صفحات مقاله ارسالی باید بین 15 الی 25 صفحه و شامل عنوان، چکیده، مقدمه، اهداف، متن اصلی، نظرات و پیشنهادات، نتیجه و منابع باشد.


سقاء، آخرین مهلت ارسال آثار را 30 بهمن ماه سالجاری اعلام کرد و بیان داشت: مقالات برتر این فراخوان، با اهدای لوح و جوایزی تجلیل و مقالات برتر پس از بررسی به صورت کتاب چاپ و توزیع خواهند شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 331672

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    2 0
    با سلام و عرض تبريک به مناسبت ايام الله دهه فجر سوالي داشتم و اگر مقدور است پاسخ دهيد: آيا فراخوان مقاله با عنوان نقش مساجد در پيروزي انقلاب اسلامي از سوي دبيرخانه کانون هاي مساجد اردبيل مختص به خود اين استان است و يا اينکه امکان دريافت آثار از ديگر استان ها هم وجود دارد؟ اگر امکان آن وجود دارد به دبيرخانه اين مجموعه، مقاله خود را ارسال کنيم. با تشکر