اصفهان بیشترین خیریه را در سطح کشور دارد

خبرگزاری شبستان:استاندار اصفهان گفت:اصفهان بیشترین خیریه را در سطح کشور دارد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان، رسول زرگرپور ، استاندار اصفهان در جلسه شورای مشارکت های مردمی استان که با هدف ایجاد شرایط همکاری افراد خیر با بهزیستی برگزار شد، اظهار داشت: استان اصفهان با داشتن 400 خیریه فعال از نظر تعداد و ظرفیت در رتبه اول کشور قرار دارد.

 

وی اضافه کرد: خیرین با فعالیت در حوزه های مختلف بخشی از وظایف دولت را بر عهده دارند و برای رضای خدا در جهت حل برخی از مشکلات جامعه می کوشند.

 

زرگرپور اظهار داشت: مدیریت استان به منظور هماهنگی بین مسائل موجود در خیریه ها بدون دخالت در امر خدمتگزاری آنها وارد عمل شده است.

 

استاندار اصفهان با بیان اینکه خیریه ها باید با ایجاد کمیته ای در راستای تبلیغات از طریق صدا و سیما، رسانه ها، شهرداری، استانداری و ارشاد بکوشند، گفت: تشکیل کمیته ای برای ارائه راهکارهای تعیین درآمد نیز ضروری است.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری اصفهان، وی تاکید کرد: به منظور فضاسازی و مناسب سازی حضور معلولان در جامعه کمیته ای با مسئولیت معاونت عمرانی استانداری تشکیل شود، تا معلولین از جامعه فاصله نگیرند و احساس جدابودن از بقیه اقشار جامعه را نداشته باشند.

 

وی از تشکیل اجتماع خیرین استان در آینده خبر دارد و افزود: برگزاری این همایش ها با ایجاد هم افزایی بین خیرین تاثیرات بیشتری را در جامعه خواهد داشت.

 

پایان پیام/

کد خبر 331826

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha