تولید محتوا یکی از مهمترین وظایف رسانه است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد بر لزوم تولید محتوا در رسانه ها جهت حل مشکلات استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، داود پاک طینت، مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد، صبح امروز (22دی) در نخستین جلسه هم اندیشی با مسئولان خبرگزاری های استان با تاکید بر لزوم تولید محتوا در رسانه ها، گفت: رسانه ها باید با رصد مشکلات و موانع استان نسبت به تولید محتوا اقدام کنند.


پاک طینت تصریح کرد: تولید محتوا باید در راستای ایجاد دغدغه برای مدیران و ایجاد گفتمان جدید در سطح جامعه باشد.


وی با اشاره به دغدغه دولت در خصوص آسیب های اجتماعی، اظهار داشت: این از مهمترین رسالت های رسانه های استان می باشد که با تولید محتوا در زمینه های گوناگون توجه مسولین را به مشکلات و موانع و به خصوص آسیب های اجتماعی استان جلب کنند.


پاک طینت، رویکرد جدید حوزه روابط عمومی استانداری یزد را در 3 حوزه دانست و گفت: این رویکرده ها شامل تغییر نگاه مدیران به رسانه،تامین مالی خبرنگاران و گسترش فضای نقد در بین مسولین می باشد.


وی با بیان اینکه مدیران نباید به رسانه ها به عنوان یک بلندگو جهت انتقال عملکرد خود نگاه کنند، افزود: رسانه ها از افرادی تشکیل شده اند که دارای قلم ،فکر و اندیشه می باشند و بر تمام عملکردهای مدیران نقد دارند.


مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد بر لزوم صیانت از قلم توسط رسانه ها تاکید کرد و گفت: این منطقی نیست که مدیران از رسانه ها تنها انتظار انتشار اخبار بدون هیچگونه نقد و تصرفی را داشته باشند.


وی حل مشکلات مالی خبرنگاران را یکی دیگر از دغدغه های خود دانست و اظهار داشت: ادارت و دستگاه های استان باید در اجرای برنامه های خود به جفظ کرامت و عزت نفس خبرنگاران توجه جدی داشته باشند.


پاک طینت از آزادی بیان به عنوان یکی از آموزه های دینی یاد کرد و افزود: آزادی بیان جزو اصول قانون اساسی و از امور تاکید شده توسط امام و رهبری می باشد که مسئولان استان نیز باید به طبع آن بزرگان این روحیه را در خود ایجاد نمایند.


وی با بیان اینکه رسانه ها باید بین نقد و تخریب تمائز قائل شوند، گفت: رسانه ها باید همراه با نقد، به ارائه راهکار و پیشنهاد بپردازند زیرا نقد بدون پیشنهاد ، فقط تخریب را به همراه دارد.

پایان پیام/

کد خبر 332038

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha