هفته وحدت بهترین فرصت برای ترویج همبستگی بین مسلمانان است

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان گفت:هفته وحدت بهترین فرصت برای ترویج همبستگی میان مسلمانان است.

حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان با گرامیداشت هفته وحدت به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت: این هفته فرصت بسیار خوبی است تا با اجرای برنامه های درست و منطقی عامل وحدت و یکپارچگی را در میان مسلمانان جهان گسترش داده و حفظ کنیم.
 

وی با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد یکی از مهم ترین پایگاه های دینی و فرهنگی هستند، ادامه داد:ترویج سبک زندگی پیامبر اکرم(ص) و ائمه در سطح جامعه، آشنا کردن جوانان با سیره زندگی پیامبر و اهل بیت (ع)، ترویج ابعاد وحدت آفرین در میان مسلمانان، افشای سیاست های تفرقه انگیز نظام سلطه در جهان در جهت بصیرت افزایی از اهداف برگزاری مراسم هفته وحدت در کانون های مساجد استان است.

 

حجت الاسلام معتمدی با بیان اینکه وحدت تنھا سلاحی است که می توان با آن در برابر توطئه ها و ترفندهای دشمنان ایستادگی کرد، افزود: هفته وحدت بهترین فرصت برای تبیین حفظ اتحاد و همبستگی میان شیعه و سنی و ارزش های اسلامی و الهی است.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان گفت: هفته وحدت فرصت مناسبی برای تجدید پیمان مسلمانان با یکدیگر است زیرا فرقه کاذب وهابیت همواره به دنبال ایجاد دشمنی در بین مسلمانان است.

 

وی گفت: برگزاری مسابقه کتابخوانی، برگزاری مسابقه پیامکی، نصب بنر، برگزاری جلسات هم اندیشی با عنوان سیره و روش پیامبر اکرم(ص) و سبک زندگی زندگی اسلامی، برگزاری جلسات سخنرانی و مولودی خوانی از اهم برنامه های کانون های مساجد استان است.

 

 

پایان پیام/

کد خبر 332273

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha