دشمن درصدد معرفی چهره خشن از اسلام توسط گروههای تکفیری است

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: امروز دشمن با تشکیل و حمایت از گروه های تکفیری درصدد معرفی چهره خشن از اسلام است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار یعقوبعلی نظری، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی، امروز (23 دی) در نشست تخصصی اصحاب رسانه با موضوع بایدها و نبایدهای رسانه انقلاب اسلامی با بیان اینکه استکبار جهانی با ملت و انقلاب اسلامی ایران جبهه ای برخورد می کند، بیان داشت: برای مقابله با آن باید به صورت جبهه ای و نه انفرادی و سلیقه ای برخورد کنیم.

 

وی با بیان اینکه یکی از جبهه های عملیاتی دشمنان جبهه جنگ روانی است، بیان کرد: به منظور مقابله با توطئه های دشمنان در این زمینه باید جبهه فرهنگی و بسیج رسانه شکل گیرد.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به تجهیزات و امکانات و بنگاه های خبری و رسانه ای جبهه استکبار، افزود: از این منظر قدرت ایران قابل مقایسه با آنها نیست.

 

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران دارای تئوری و اندیشه مبتنی براسلام و ارزش های انسانی است، تصریح کرد: این قدرت باعث شده تا استکبار نتواند اهداف شوم خود را عملیاتی سازد.

 

سردار نظری با اشاره به اینکه امروز دشمنان نظام اسلامی با تشکیل و حمایت گروه های تکفیری درصدد معرفی چهره خشن از اسلام هستند، بیان داشت: اما در طرف دیگر اجتماع عظیم 20 میلیونی دلدادگان حسینی و طرفداران آزادی در اربعین این امام بزرگوار موجب سردرگمی و خنثی سازی توطئه های آنها می شود.

 

وی تاکید کرد: بسیج رسانه با ماهیت انقلابی مروج آرمان های امام خمینی (ره) و رهبری با اهداف کمک به تحقق ایجاد جامعه اسلامی است و کمک به تربیت و پرورش نیروهای تراز انقلاب اسلامی است.

 

وی خاطرنشان کرد: برگزاری کارگروه های تحلیل و بررسی و کارگروه های آموزشی با هدف افزایش دانش خبرنگاران از دیگر برنامه های بسیج رسانه از ابتدای سال جاری تاکنون بوده است.

 

پایان پیام/

کد خبر 332294

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha