محبت کردن زوجین در نزد دیگران منافاتی با دستورات دین اسلام ندارد

خبرگزاری شبستان: عضو کانون نخبگان دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه تنظیم برنامه زندگی با مدل دینی باعث ارتقاء معنویت می شود، گفت: محبت کردن زوجین در نزد دیگران منافاتی با دستورات دین اسلام ندارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام مسلم داوودی نژاد، عضو کانون نخبگان دفتر تبلیغات اسلامی و کارشناس رسانه ملی، صبح امروز(24دی) در سلسله همایش های سبک زندگی اسلامی زوجین با عنوان همسفر تا بهشت اظهار داشت: اگر زندگی فقط برای رضای خدا باشد بنیان خانواده مستحکم می ماند.


وی با اشاره به اینکه محبت بین زوجین نباید فقط در دل باشد، افزود: مودت و محبت انسان در زندگی مشترک تاریخ مصرف ندارد چرا که مودت بین زن و شوهر دائمی است و در آن خیانت نیست.
 

حجت الاسلام داوودی نژاد اظهار داشت: انسان همواره در مسیر زندگی نیازمند الگوی موفق است با جاری شدن آن الگوی موفق انسان می تواند گام های بلندی در راستای تحکیم خانواده و ارتقای سطح معنویت بردارد.


عضو کانون نخبگان دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه تنظیم برنامه زندگی با مدل دینی باعث ارتقاء معنویت می شود، گفت: الگو گیری از سیره ائمه اطهار(ع) زندگی انسان را بهشتی می کند.


وی افزود: مهم ترین عاملی که سبب تفاهم و همکاری اعضای خانواده می شود وجود روحیه مشورت در خانواده است که در عین ایجاد خانواده ای مستحکم و صمیمی، بهترین محافظ در برابر مشکلات و موانع زندگی است.


کارشناس رسانه ملی با اشاره به اینکه هدیه گرفتن و محبت کردن شوهر برای زن باعث افزایش عفت زن می شود، تصریح کرد: همچنین تایید، تحسین و تقدیر مرد از سوی همسرش مرد را قهرمان می سازد.


وی با تاکید بر اینکه زوجین باید محبت خود را نسبت به یکدیگر در قالب های مختلف ابزاز کنند، افزود: در زندگی زناشویی توجه به خواسته های همدیگر و حفظ جایگاه مرد و زن ضروری است، زیرا تحقیر یکدیگر و بی توجهی به نیازها باعث خود زنی و دیگر زنی در خانواده می شود.


عضو کانون نخبگان دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: اگر زندگی انسان با توجه به ارزش های الهی و سیره اهل بیت(ع) مدیریت شود در برابر مشکلات مقاوم و بنیان خانواده مستحکم است.


حجت الاسلام داوودی نژاد اظهار داشت: محبت کردن زوجین در نزد دیگران منافاتی با دستورات دین اسلام ندارد زیرا دین اسلام تاکید زیادی در این رابطه دارد.

 

پایان پیام/

کد خبر 332628

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha