استقبال گسترده جوانان ازسومین دوره مسابقه ملی وبلاگ نویسی نماز

خبرگزاری شبستان: رئیس ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری از استقبال جوانان از سومین دوره مسابقه ملی وبلاگ نویسی نماز به میزبانی چهارمحال وبختیاری خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدکریمی رئیس ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری صبح امروز(24دی) از تدوین و آماده سازی آیین نامه و سند اجرایی سومین دوره مسابقه ملی وبلاگ نویسی نماز به میزبانی چهارمحال و بختیاری خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: با توجه به اینکه هنوز تبلیغات میدانی و نصب بنرها و پوسترها در سطح کشور آغاز نشده است اما شاهد استقبال خوب علاقمندان به ویژه قشر جوان و نوجوان از این دوره از مسابقات هستیم.


وی تلاش برای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، سوق دادن جوانان و نوجوانان در فضای مجازی به نماز و ساماندهی وبلاگ های ارزشی با موضوع نماز را از مهم ترین اهداف برگزاری این دور از مسابقات برشمرد.

 

رئیس ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری افزود: اختتامیه این دوره از مسابقات در نیمه اول اردیبهشت سال 1393 و با حضور مسئولان کشوری و استانی و با اعلام نفرات برتر برگزار می شود.

 

حجت‌الاسلام کریمی به تشریح ملاک های انتخاب وبلاگ های برتر پرداخت و تصریح کرد: بر اساس آئین نامه داوری این مسابقات انتخاب عنوان زیبا و خلاقانه مرتبط با موضوع نماز برای وبلاگ از اولویت های اصلی انتخاب وبلاگ های برتر است.

 

وی خاطرنشان کرد: قرار دادن حداقل 10 پست با محتوای ارزشمند و براساس موضوعات اعلام شده نماز، انتخاب قالب مناسب، طراحی قالب توسط خود فرد، تعیین نویسندگان در وبلاگ، ایجاد یک فضای خلاقانه و جذاب و نشر مطالب زیبا و دلنشین از دیگر اولویت های انتخاب وبلاگ برتر محسوب می شود.


رئیس ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری از انتخاب 50 وبلاگ در پایان این مسابقات خبر داد و گفت: وبلاگ هایی که در مرحله اول حائز نمره 70 شوند مجوز وارد به مرحله نهایی را کسب می کنند و در مرحله پایانی از بین آنها 50 وبلاگ برتر شناسایی و معرفی خواهد شد.

 

حجت الاسلام کریمی شناسایی یاوران نماز را از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات برشمرد و افزود: تلاش در راستای شناسایی و ارتباط گیری با فعالان و اثرگذاران حوزه نماز به عنوان یاوران نماز در عرصه فضای مجازی و ساماندهی وبلاگ های ارزشی از اهدف اصلی برگزاری این مسابقه است.

 

وی با اشاره به تشکیل سه کمیته جداگانه برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقه ملی، تصریح کرد: ستاد اقامه نماز استان به عنوان دبیرخانه سومین مسابقه سراسری وبلاگ‌نویسی نماز و کمیته‌های تبلیغات و اطلاع‌رسانی، علمی و پشتیبانی مسئولیت اجرای این برنامه را بر عهده دارند.

 

حجت الاسلام کریمی با بیان اینکه این مسابقات با 15 شاخص و موضوع برگزار می شوند، آسیب شناسی وضعیت نماز در جامعه، راهکارهای ایجاد حضور قلب در نماز، کارکردهای مسجد نمونه و موفّق، نقش نماز در مقابله با جنگ نرم، نماز اوّل وقت، اسرار و چرائی نماز، آثار و برکات نماز، احکام نماز و خاطرات نماز را از موضوع های این مسابقه سراسری برشمرد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان، این مسابقه از 15 دی تا 15 اسفند به مدت دو ماه به‌صورت سراسری از سوی ستاد مرکزی و دفتر استانی این ستاد در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود، همچنین فرم ثبت نام در سومین دوره مسابقات وبلاگ‌نویسی نماز در نشانی الکترونیکhttp://chb-namaz.ir برای علاقه‌مندان به شرکت در این دوره از مسابقات قابل دسترسی است.


پایان پیام/

کد خبر 332717

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha