پولادی، معاون عمرانی استاندار ایلام شد

خبرگزاری شبستان: شاپور پولادی، نماینده مردم ایلام در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی به عنوان معاون عمرانی استاندار ایلام معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، محمدرضا مروارید، استاندار ایلام، در نشست شورای اداری این استان و مراسم تودیع و معارفه معاون عمرانی، با اشاره به لزوم استفاده از تمام ظرفیت های انسانی استان، گفت: با استفاده از این ظرفیت ها می توان با جذب سرمایه های بخش خصوصی در استان به رونق تولید و کسب و کار و نهایت اشتغالزایی در استان کمک کرد.


وی، افزود: بیش از 35 میلیارد دلار فاینانس و 20 هزار میلیارد تومان از طریق صندوق توسعه ایجاد ظرفیت شده که هیچ محدودیتی نیز ندارد و می توان از این ظرفیت برای اجرای پروژه های عمرانی و تکمیل زیرساخت ها در استان استفاده کرد.


استاندار ایلام، به اجلاس استانداران اشاره کرد و یادآور شد: در این اجلاس برنامه ها و اهداف دولت در استان ها به صورت کاملا مشخص و روشن تبیین شد و مباحث خوبی نیز مطرح شد.


مروارید، اتمام طرح مسکن مهر را یکی از تاکیدات رئیس جمهور محترم عنوان کرد و افزود: برنامه ریزی های لازم انجام شده که تعهدات دولت در بحث مسکن مهر به اتمام برسد و برنامه های جدید در خصوص تأمین مسکن در کشور به اجرا در آید.


وی، همچنین از آزاد شدن خرید و فروش سهام عدالت در سال آینده خبر داد و گفت: اجرای این سیاست می تواند در رونق اقتصادی کشور بسیار تأثیرگذار باشد و خصوصا در استان می توان از این ظرفیت استفاده کرد.


استاندار ایلام در پایان تقدیر از تلاش های احمد کرمی معاون، عمرانی سابق استانداری، مهندس پولادی معاون جدید عمرانی استانداری را نیز یکی از نیروهای توانمند و پرظرفیت استان عنوان کرد.


پایان پیام/
 

کد خبر 332719

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha