اجرای 33 برنامه فرهنگی ورزشی در دهلران

خبرگزاری شبستان: مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان مرزی دهلران، گفت: همزمان با ایام دهه فجر و گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 33 برنامه فرهنگی و ورزشی در این شهرستان برگزار می شود.

عادل جامخانه، مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان مرزی دهلران، صبح امروز(24 دی) در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ایلام، اظهار کرد: این برنامه ها در قالب فعالیت های فرهنگی و ورزشی با محوریت حضور با نشاط جوانان در آیین های دهه فجر برگزار می شود.


وی، برگزاری مسابقات فوتسال، والیبال، بوکس، طناب کشی ودال پلان، مسابقات دو، مسابقات آمادگی جسمانی بانوان را از مهم ترین این برنامه ها در ایام دهه فجر سال جاری عنوان کرد.


مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان مرزی دهلران، افزود: برگزار مسابقات شطرنج، کاراته، هندبال، بستکبال، دارت و همایش پیاده روی خانوادگی از دیگر برنامه های ورزشی به مناسبت ایام الله دهه فجر برای ورزشکاران در این شهرستان است.


جامخانه، با بیان اینکه در 22بهمن ورزشکاران این شهرستان همگام با اقشار مختلف مردم در مراسم راهپیمایی شرکت می کنند، گفت: تلاش می شود که در حاشیه این برنامه های ورزشی برنامه های جانبی برای آشنایی هر چه بیشتر جوانان با وقایع انقلاب، آرمان ها و ارزش های فرهنگی انقلاب برگزار شود.


وی، با اشاره به ضرورت برگزاری باشکوه برنامه های دهه فجر، یادآور شد: باید با برنامه ریزی و مشارکت همه جانبه دهه فجر امسال به لحاظ کمی و کیفی پرشور تر از سال های گذشته باشد.


مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان مرزی دهلران، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون 3 هزار و 500 ورزشکار در شهرستان ساماندهی شده است.
 

پایان پیام/

 

کد خبر 332732

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha