تشکیل 12 کمیته شهرستانی برای برگزاری برنامه های دهه فجر

خبرگزاری شبستان: مسئول کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی از تشکیل 12 کمیته شهرستانی برای برگزاری برنامه های گرامیداشت دهه فجر در استان مرکزی خبر داد.

حجت الاسلام حمزه کلانتری، مسئول کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان ضمن تبریک به مناسبت دهه مبارک فجر افزود: برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی باید هر سال با شکوهتر از گذشته و با حضور حد اکثری مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی برگزار شود.


وی، فراهم کردن زمینه مشارکت و حضور روستاییان و عشایر در مراسم ایام الله دهه مبارک فجر را هدف تشکیل کمیته های روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: جامعه روستایی و عشایری از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون با حضور در تمام صحنه ها، نقش موثری در عرصه های مختلف داشتند.

 

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به فعالیت های گسترده روستاییان و عشایر در بخش های مختلف گفت: این تلاش ها در راستای تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی و خود کفایی و قطع وابستگی نظام جمهوری اسلامی به بیگانگان بوده است.

 

حجت الاسلام کلانتری با اشاره به اینکه 12 کمیته شهرستانی برای برگزاری جشن های انقلاب در روستاهای استان تشکیل شده است، ادامه داد: یک کمیته عشایری مستقل نیز به همین منظور در ساوه تشکیل شده است.


مسئول کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: اعزام و حضور روحانیون در مراسم، برنامه های قرآنی و جشن های مردمی و افتتاح طرح ها در روستاها موجب ارتقا جایگاه روستاهای کشور و افزایش مشارکت مردم می شود.


وی گفت: برنامه ریزی مناسب برای تشکیل ستادهای دهه فجر انقلاب اسلامی در روستاها و مناطق عشایری از طریق دهیاری ها و افراد شاخص به منظور فراهم سازی زمینه حضور و مشارکت آنان و تشویق و ترغیب روستاییان برای نقش آفرینی در برپایی مراسم دهه فجر از وظایف این کمیته است.

 

مسئول کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی انجام پشتیبانی از ستادهای روستایی و برنامه ریزی برای آشنایی روستاییان با آرمان ها، ارزش ها و دستاورد های انقلاب اسلامی از طریق برگزاری همایش ها و اعزام مبلغ، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و خدمات انجام شده پس از انقلاب در روستاها و میزان تحقق محرومیت زدایی در مناطق محروم را از مهمترین وظایف و ماموریت های این کمیته دانست.


پایان پیام/

کد خبر 333105

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha