جشن های دهه فجر باید مردمی و پرشور برگزار شود

خبرگزاری شبستان:مسئول ستاد گرامیداشت دهه فجر استان کرمانشاه، از برگزاری پرشور جشن های مردمی ایام الله دهه فجر با محوریت بازخوانی و معرفی دستاوردهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

عباس سروری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، با اشاره به تشکیل ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان با حضور مسئولین و روسای کمیته های مختلف این ستاد، به خبرنگار شبستان گفت: شرایط حاکم بر جامعه، شرایطی ویژه و خاص است و ما خوشبختانه از وجود پتانسیل تدبیر و امید خصوصا در نسل جوان بهره مند هستیم.
 

وی با بیان اینکه تأکید ما بر متمرکز کردن همه برنامه ها به برنامه های شاد و ایجاد تهییج در جامعه است، خاطرنشان کرد: با همه این اوصاف نباید از دسیسه های استکبار جهانی غفلت کرد..
 

سروری، افزود: استکبار جهانی توسط عمالشان در منطقه در تلاش هستند که چهره اسلام را مخدوش جلوه دهند، چرا که آنها همیشه از اسلام سیلی خورده و همواره نتیجه تلاش هایشان چه در عرصه سیاسی، اقتصادی و تحریم ها به خودشان برگشته است.
 

وی مهمترین و اساسی ترین راهبرد برنامه های امسال را در ایجاد شور و نشاط در میان اقشار مختلف مردم و گنجاندن آن در تمامی برنامه های اجرایی و بازخوانی و به تصویر کشیدن دستاوردهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی برای نسل جوان امروز برشمرد.
 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، اعلام کرد: سمت و سوی جشن های بزرگ دهه فجر باید مردمی بوده و این جشن ها پررنگ تر از همیشه در محلات، مساجد و حسینیه ها برگزار شود.
 

وی همکاری ارگان های و سازمان های دیگر همچون صدا و سیما، شهرداری و شورای اسلامی شهر، کانون های مساجد و بسیج را در تحقق این امر بسیار حائز اهمیت دانست.
 

سروری، از اجرای مراسم نورافشانی در نقاط مختلف استان و چندین نقطه از شهر کرمانشاه توسط کمیته نیروهای مسلح در شب بیست و یکم بهمن خبر داد و گفت: برگزاری جشنواره فیلم و سرود فجر در کرمانشاه و برگزاری سرود 1357 نفری دانش آموزان در یوم الله 22 بهمن از اهم برنامه های این دهه است.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 332800

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha