ترسیم آینده ای روشن برای ایران/خفاشان غربی توان دیدن این نور را ندارند

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس گفت: افق روشنی به لحاظ سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی برای ایران ترسیم شده است که خفاشان استکبار توان دیدن این نور را ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، دکتر کمال فیروزآبادی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس، امروز (24دی) در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه فجر در استان فارس که در محل استانداری این استان برگزار شد، با اشاره به اینکه امسال سالگرد سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با شکوه بیشتر و شادتر برگزار خواهیم کرد، گفت: حضور مردم در صحنه های مختلف بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مهم ترین ویژگی انقلاب اسلامی است.


وی با اشاره به اینکه جشن پیروزی انقلاب اسلامی از 2 منظر جشن پیروزی و مشارکت سیاسی مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: حضور مردم در خیابان ها و راهپیمایی ها نمادی از مشارکت سیاسی است که در منافع ملی اثرات فراوانی دارد.


فیروزآبادی، پیروزی های دولت تدبیر و امید در خصوص دستاوردهای 5 + 1 را بزرگ خواند و تصریح کرد: اما متاسفانه عده ای می خواهند پیروزی های دولت را نادیده بگیرند.


معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی، آرام و با منطق دستاوردهای خودش را به جهانیان معرفی می کند، تصریح کرد: حزب الله و حماس امروز پنجه های جمهوری اسلامی هستند و مرز امروز ما مرز لبنان با صهیونیست هاست.


وی با تاکید بر اینکه دنیا نمی خواهد بفهمد که حرف های ایران اسلامی حساب است، تاکید کرد: این قضیه به مرور زمان مشخص می شود و دنیا به اشتباه خودش پی می برد، آن روز که ایران در خصوص سوریه بر لزوم ایجاد راه حل سیاسی تاکید کرد، دشمن گزینه ای نظامی را برای سوریه در نظر گرفت و امروز می بینیم که متوجه اشتباه خود شده است.


دکتر فیروزآبادی، مراسم پیاده روی اربعین را یکی از دستاوردهای فرهنگی جنگ هشت ساله و دفاع مقدس دانست و یادآور شد: امروز فرهنگ ایران اسلامی به کشورهای دیگر صادر می شود.


وی موفقیت های دولت را یک پیروزی بزرگ در برابر غربیان خواند و تصریح کرد: افق روشن و آینده ای نورانی به لحاظ سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی برای ایران ترسیم شده است که متاسفانه خفاشان استکبار توان دیدن این نور را ندارند و با رسانه های خود سعی در نا امیدی ملت ایران دارند.


پایان پیام/

کد خبر 332878

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha