رسانه های برتر دهه فجر در گیلان تجلیل می شوند

خبرگزاری شبستان: مسئول روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: در دهه فجر امسال از رسانه‌های برتر استان شامل روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و تحلیلی کهب هترین پوشش برنامه‌ها راشتند، تجلی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، قاسم مصفا، مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، امروز(25دی) در جلسه جمع‌بندی کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر استان که در سالن اجتماعات اداره کل ارشاد برگزار شد، با اشاره به اینکه این کمیته از کمیته‌های فعال دهه فجر است که بسیاری از برنامه‌ریزی‌های خود را به مرحله انجام رسانده است، گفت: کارگاه رسانه و انقلاب از ویژه برنامه‌های این کمیته به منظور پوشش خبری و اطلاع رسانی برنامه‌های دهه فجر با حضور خبرنگاران استان در مجتمع خاتم الانبیاء(ص) رشت برگزار شد.

 

وی تجدید بیعت با شهدای انقلاب و دیدار با خانواده‌های شهدا در قالب کاروان خبری فجر را از دیگر برنامه‌های این کمیته اعلام و اظهار کرد: راه‌اندازی پایگاه خبری گیل فجر و تهیه ویژه‌نامه برنامه‌های صورت گرفته در دهه فجر امسال از دیگر برنامه‌های کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر است.

 

مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از ساماندهی 300 خبرنگار استان برای پوشش اخبار این دهه خبر داد و افزود: همچنین در این دهه از رسانه‌های برتر استان شامل روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و تحلیلی استان که بهترین پوشش ویژه برنامه‌های سی و پنجمین سالگرد انقلاب را داشتند، تجلیل می‌شود.
 

 

وی تصریح کرد: همچنین کاروان خبرنگاران نیز برای پوشش مناسب اخبار این دهه در قالب دو گروه جهت بازدید از پروژه‌ها و مصاحبه با بخشداران و فرمانداران وارد شهرستان‌های استان می‌شوند.

 

پایان پیام/

کد خبر 333108

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha