برپایی نمایشگاه روزشمار انقلاب در کانون میعاد سوادکوه شمالی

خبرگزاری شبستان: مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری میعاد چالی سوادکوه شمالی از برپایی نمایشگاه روزشمار انقلاب از امروز تا 22 بهمن در این کانون خبر داد.

شیرزاد نبوی، مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری میعاد چالی سوادکوه شمالی، امروز (26دی) به خبرنگار شبستان گفت: نمایشگاه روزشمار انقلاب با روزنامه های کیهان و اطلاعات که در سال 1357 چاپ شد از امروز تا 22 بهمن پیروزی انقلاب در سال 1357 در این کانون برپا می شود.


وی با اشاره به استقبال بسیار جوانان و نوجوانان از این نمایشگاه، تصریح کرد: این نمایشگاه با هدف آشنایی از نزدیک هر چه بیشتر نسل جدید با وقایع سال 1357 از شکل گیری تا پیروزی و بعد از پیروزی انقلاب تشکیل می شود.

نبوی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای گمنام در سوادکوه شمالی در 17 بهمن، اظهار کرد: کانون فرهنگی و هنری میعاد، عضو ثابت این یادواره است که برگزاری برنامه های فرهنگی یادواره را برعهده دارد.


مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری میعاد چالی سوادکوه شمالی، تصریح کرد: ساخت جایگاه یادواره، برپایی ایستگاه صلواتی و نمایشگاه کتاب از دیگر برنامه های این کانون است.


وی، گلباران مزار شهداو برگزاری جشن انقلاب را از جمله برنامه های این کانون در ایام الله دهه فجر برشمرد و ابراز کرد: معرفی اهداف و دستاوردهای انقلاب از اهداف برنامه های این کانون در دهه فجر است.


نبوی به اهمیت کانون های مساجد در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد در انتقال و تبیین درست انقلاب به نسل آینده رسالت سنگینی بر عهده دارند.


پایان پیام/

 

کد خبر 333394

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha