همایش بزرگ قرآنی در همدان برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی استان همدان، از برگزاری همایش بزرگ قرآنی همزمان با 12 بهمن با حضور مجری شبکه قرآن صدا و سیما و قاریان برجسته کشور در همدان خبر داد.

غلامرضا فرهادی مژده، مسئول دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: این همایش 12 بهمن مصادف با ورود امام خمینی (ره) به ایران با حضور مرتضوی مجری شبکه قرآن صدا و سیمای مرکز برگزار می شود.

 

وی هدف از برگزاری این همایش را گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی و بیان دستاوردهای بی‌نظیر نظام انقلاب اسلامی دانست، و افزود: گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی ظرفیتی مناسب برای تبیین، تشریح، تاکید و بازگو کردن دستاوردهای بی‌نظیر نظام انقلاب اسلامی در جامعه است.

 

وی اضافه کرد: ایام دهه فجر از جمله فرصت های مغتنمی است که بستر مناسب برای انجام فعالیت‌های قرآنی را دارد چرا که پیروزی بزرگ مردم در انقلاب در همه مراحل با بهره‌گیری از هدایت و آموزه‌های قرآنی بوده است.

 

مسئول دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه پیروزی بزرگ مردم در انقلاب در همه مراحل با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآنی و هدایت گری این کتاب آسمانی بوده است، گفت: ملت ایران باید قدر منزلت این پیروزی را بدانند و از هر طریق برای سربلندی بیشتر نظام تلاش کنند.

 

فرهادی مژده با بیان اینکه افتتاحیه برنامه های کمیته قرآن ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی همدان در ایام مبارک دهه فجر با برنامه های قرآنی آغاز می شود، اضافه کرد: برگزاری برنامه های استانی در تمامی شهرستان های همدان، برپایی محافل انس با قرآن، برگزاری مسابقه قرائت و حفظ قرآن و تجلیل از فعالان قرآنی از جمله برنامه های دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان است.

 

وی از برگزاری جشنواره قرآنی کودک و نوجوان طی ایام دهه فجر در رشته های " حفظ، مفاهیم، خطاطی، نقاشی و سرود با مضامین قرآنی " خبر داد.

 

وی با بیان اینکه دهه فجر حماسه‌ای جاودان است و باید برای حفظ و ارزش‌های ایران اسلامی تلاش کرد، افزود: انقلاب اسلامی در ایران الگویی خدشه‌ناپذیر برای همه ملت‌ها است و عزت و بالندگی اسلام و اطاعت از ولایت فقیه ایران را به الگویی مستقل و مقتدر برای همه حکومت‌ها مبدل ساخته است.

 

حضور گسترده مردم در برنامه‌های دهه فجر راه را بر توطئه‌های دشمن می‌بندد

مسئول دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان افزود: حضور گسترده مردم به ویژه جوانان در برنامه‌های دهه مبارک فجر به خصوص راهپیمایی 22 بهمن توطئه‌های دشمنان را خنثی می کند و راه را بر آنها می‌بندد.

 

فرهادی مژده با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن نشات گرفته از خون شهدا و رهبری مدبرانه امام خمینی (ره) بود، اضافه کرد: مردم توانستند با هدایت‌گری امام خمینی(ره) حکومت طاغوت را که در آن سال‌ها از سوی قدرت‌های شرق و غرب حمایت می‌شد را در هم بشکند و بنیاد حکومت اسلامی را در کشور ایجاد کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: دهه مبارک فجر در تاریخ انقلاب اسلامی ایران از جایگاه و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و هیچگاه از تاریخ پر افتخار این سرزمین محو نخواهد شد.

 

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی با خون شهدا و ایثار مردم انقلابی به پیروزی رسید که همین امر باعث ماندگاری آن در طول تاریخ خواهد شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 333402

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha