مردم آستارا بیش از 140 میلیون ریال به بازسازی عتبات عالیات کمک کردند

خبرگزاری شبستان: دبیر ستاد بازسازی عتبات عالیات بندر آستارا گفت: مردم این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون بیش از 140 میلیون ریال برای بازسازی عتبات عالیات کمک کرده‌اند.

یوسف خدادادزاده، دبیر ستاد بازسازی عتبات عالیات بندر آستارا امروز (26 دی) در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، اظهار کرد: مردم خیر و نیکوکار و دوستدار اهل بیت(ع) بندر آستارا در کمک به بازسازی عتبات عالیات همواره پیشتاز و پیشگام بوده و رتبه خوبی در مشارکت و کمک به بازسازی عتبات عالیات را از آن خود کرده‌اند.


وی با بیان اینکه مردم بندر آستارا از ابتدای امسال تاکنون بیش از 140 میلیون ریال برای بازسازی عتبات عالیات کمک کرده‌اند، افزود: از این مبلغ، بیش از 40 میلیون ریال را دانش آموزان و معلمان و مابقی را مردم خیر و نیکوکار در اختیار ستاد معین قرار داده‌اند.


دبیر ستاد بازسازی عتبات عالیات بندر آستارا تصریح کرد: کمک‌های مردم آستارا برای ساخت صحن حضرت فاطمه زهرا(س) در نجف اشرف هزینه می‌شود.


وی با بیان اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات بندر آستارا 30 عضو فعال دارد، خاطرنشان کرد: از این تعداد 16 نفر برادر و 14 نفر خواهر هستند که با این ستاد همکاری دارند.


خدادادزاده در پایان گفت: مردم ولایتمدار و عاشق اهل بیت(ع) بندر آستارا می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب 3652841 بانک انصار و 0106069797000 سیبا بانک ملی واریز و یا کمک های نقدی و جنسی خود را به دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات این شهرستان واقع در جنب آرامستان شهر تحویل دهند.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 333422

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha