افتتاح 200 پروژه همزمان با دهه فجر در شهرستان بشرویه

خبرگزاری شبستان: فرماندار بشرویه از افتتاح 200 پروژه و طرح همزمان با دهه فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: با افتتاح این پروژه ها 200 خانوار به طور مستقیم از مزایای این طرح ها بهره مند می شوند.

محمد علی مهدی نژاد، در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند، گفت: 200 پروژه و طرح همزمان با دهه فجر با اعتبار هشت میلیارد تومان در سطح این شهرستان و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری می رسد.


وی احداث ساختمان پیام نور با اعتبار 10 میلیارد ریال را یکی از پروژه های شاخص این شهرستان در دهه فجر ذکر کرد و افزود: این ساختمان با مساحت یکهزار و 200 متر مربع در دوطبقه ساخته شده است.


فرماندار بشرویه از افتتاح انبار شرکت تعاونی روستایی در این شهرستان خبر داد و گفت: این پروژه در مساحت یکهزار و 200 مترمربع و با اعتبار 600 میلیون تومان به بهره برداری می رسد.


مهدی نژاد با تاکید براینکه شهرستان بشرویه قطب کشاورزی است و نیمی از پروژه های دهه فجر این شهرستان در حوزه کشاورزی است، بیان داشت: 10 دامداری سنگین با اعتبار 2 میلیارد تومان در این ایام الله مبارک به بهره برداری می رسد.


وی از ایجاد اشتغال برای 150 نفر با افتتاح این پروژه ها در این شهرستان خبرداد و تصریح کرد: همچنین 200 خانوار از مزایا و خدمات این پروژه ها بهره مند می شوند.


فرماندار بشرویه، احداث سه کلاس پیش ساخته با اعتبار 63 میلیون تومان، نمازخانه پیش دانشگاهی ولایت با اعتبار 80 میلیون تومان و تاسیس سیستم گرمایشی در 2 باب مدرسه با اعتبار 75 میلیون تومان را از دیگر این پروژه ها برشمرد.


پایان پیام/

کد خبر 333489

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha