نخستین جشنواره تئاتر فجر مشهد عصر امروز آغاز می شود

خبرگزاری شبستان: نخستین جشنواره تئاتر فجر مشهد عصر امروز(28دی) همزمان با شب میلاد حضرت محمد(ص) با حضورهنرمندان و بازیگران تئاتر در محل سالن تئاتر شهر همزمان با تهران آغاز بکار می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، نخستین جشنواره تئاتر فجر مشهد ازعصر امروز (28دی)در محل سالن تئاتر شهر با اجرای نمایش بین المللی"بی استخوان"کاری مشترک از ایران، هند و مجارستان آغاز خواهد شد.


نخستین جشنواره تئاتر فجر مشهدتا(3بهمن)با اجرای هفت اثر نمایشی از آثار فاخر جشنواره تئاتر فجر در مشهد ادامه خواهد داشت و آیین اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان این جشنواره نیز در همین روز معرفی می شوند.
 

نمایش های " دو یک به نفع بارسلونا"، "رضا"، "دست های سرخ خواهرم افراخته"، " کاشت داشت و برداشت"، " گزارش یک تصادف" و " رابینسون کروزوئه" از جمله آثاری است که در جشنواره تئاتر فجر مشهد به اجرا در می آیند که از این تعداد سه نمایش از جشنواره بین المللی تئاتر فجر تهران و چهار اثر مربوط به استان خراسان رضوی است.


همچنین در حاشیه جشنواره تئاتر فجر در مشهد کارگاه آموزشی به منظور استفاده از ظرفیت‌های جشنواره برای غنابخشی به هنرمندان استان برگزار خواهد شد.


گفتنی است، اعتبار برگزاری نخستین جشنواره تئاتر فجر مشهد یک میلیارد ریال است که بخشی از این مبلغ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بقیه از محل اعتبارات استانی تامین و پرداخت شده است.
 

پایان پیام/

کد خبر 333928

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha