برپایی نمایشگاه تخصصی عکس و کتاب انقلاب اسلامی در کانون سجادیه اهر

خبرگزاری شبستان: نمایشگاه تخصصی عکس و کتاب با موضوع انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) در ایام دهه فجر در مسجد کانون سجادیه شهرستان اهر برای عموم مردم برپا می شود.

حسین نصیر پور، مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری سجادیه شهرستان اهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، با تشریح برنامه های این کانون در ایام الله دهه فجر تصریح کرد: کانون فرهنگی هنری سجادیه شهرستان اهر طبق سنت هر ساله برنامه های ویژه ای را در ایام الله دهه فجر تدارک دیده است که در موضوعات فرهنگی، سیاسی، ورزشی، اجتماعی و زیارتی و سیاحتی برگزار می شود.


وی افزود: مراسم ویژه ای در شب 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد سجادیه شهرستان اهر برگزار می شود که تنی چند از مبارزان در ایام انقلاب اسلامی به ذکر خاطره می پردازند.


نصیر پور ادامه داد: در این مراسم همچنین از خانواده های معظم شهدا و جانبازان، اعضای فعال کانون و نفرات برتر کنکور امسال با تقدیم هدایایی تجلیل می شود.


وی ابراز داشت: تکبیر و ندای "الله اکبر" رأس ساعت 21 شامگاه روز 22 بهمن نیز از مناره های مسجد سجادیه پخش می شود.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری سجادیه شهرستان اهر با تاکید بر ضرورت تبیین اهداف انقلاب اسلامی برای نسل جوان عنوان کرد: اهداف و رسالت ها و آرمان های انقلاب اسلامی باید برای نسل امروز تبیین شود که برهمین اساس نشست سیاسی و بصیرتی با هدف ارتقای سطح بینش اعضای کانون برگزار می شود.


وی گفت: نمایشگاه عکس و کتاب با موضوع تخصصی انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) در ایام دهه فجر در مسجد کانون سجادیه برای عموم مردم برپاست.


نصیرپور در پایان، برپایی اردوی زیارتی اعضای کانون سجادیه شهرستان اهر به مشهد، قم، جمکران و حرم امام خمینی(ره) در ایام الله دهه فجررا از دیگر برنامه های این کانون در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران برشمرد.


پایان پیام/

کد خبر 334249

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha