نیکزاد از اتمام عملیات اجرایی آزادراه تهران-شمال در دولت دهم خبر داد

«علی نیکزاد»، وزیر مسکن و شهرسازی و سرپرست وزارت راه و ترابری همراه با یک هیات کارشناسی و جمعی از مسوولان استانی صبح امروز (یکشنبه) از برخی قطعات آزاد راه تهران - شمال بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان؛ «علی نیکزاد»، وزیر مسکن و شهرسازی و سرپرست وزارت راه و ترابری همراه با یک هیات کارشناسی و جمعی از مسوولان استانی صبح امروز (یکشنبه) از برخی قطعات آزاد راه تهران - شمال بازدید کرد.
حضور در شورای مشترک حمل و نقل و مسکن، بازدید از قطعات آزاد راه تهران - شمال و بازدید از فرودگاه رامسر از جمله برنامه های سفر یکروزه سرپرست وزارت راه به مازندران است.
بنا بر گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت؛ بازدید از روند اجرایی عملیات چهارخطه کردن محور مواصلاتی هراز و بازدید از طرح های مسکن مهر در غرب مازندران از دیگر برنامه های سفر سرپرست وزارت و راه ترابری به مازندران است.
اجرای ازاد راه تهران شمال به طول 121 کیلو متر دارای دوخط در هر باند از دهه 70اغاز شده است. این ازاد راه از بزرگراه همت درتهران اغاز و به کمربندی چالوس تنکابن در مازندران متصل می شود
.

یادآور می شود عمر این پروژه که کم کم نزدیک به خمس یک قرن می شود همواره توسط منتقدین مسائل مهندسی به عنوان نماد کم کاری و عدم کارایی مدیریت پرژوه در دولت های هاشمی و خاتمی به شمار می آمده است.

با این حال بعد از استقرار دولت نهم و حضور وزیر سابق راه و ترابری سرعت اجرایی شدن این پروژه عظیم مهندسی افزایش یافت و اکنون چنانچه این وعده سرپرست وزارتخانه راه و ترابری به واقعیت بپیوندد افتخار دیگری برای دولت اصولگرایان و دولت اقدام ثبت خواهد شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 33427

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha