هوشیاری ملل مسلمان خنثی کننده توطئه های دشمنان است

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با بیان اینکه حربه دشمنان اسلام تفرقه افکنی در بین مسلمانان جهان است، گفت: هوشیاری ملل مسلمان خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک  ضمن تبریک به مناسبت میلاد رسول گرامی اسلام، حضرت محمد مصطفی(ص) و هفته وحدت به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: هفته وحدت نماد اتحاد و همدلی مسلمانان جهان است و دشمنان از هر روشی برای ضربه زدن به اسلام استفاده می کنند.


وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام با اختلاف افکنی و توطئه چینی در صدد ایجاد تفرقه بین مسلمانان جهان هستند، ادامه داد: آنان با این نیت شوم به خاک کشورهای اسلامی تجاوز کرده شهرها و خانه های آنها را به خاک و خون می کشند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک بیان کرد: این توطئه چینی ها و اختلاف افکنی ها بلای جان جوامع شده که آگاهی و هوشیاری ملت های مسلمان خنثی کننده این توطئه ها و سبب کوتاه شدن دست جنایتکاران از زندگی و خانه آنها می شود.


وی همدلی و همراهی مردم را رمز وحدت دانست و ادامه داد: گرامیداشت هفته وحدت و حرکت در این مسیر از واجب ترین امور مسلمانان جهان است.


آیت الله دری نجف آبادی عزت مسلمانان را در سایه وحدت و ذلت آنها را در سایه اختلاف دانست و بیان کرد: دشمنان می خواهند عزت و سربلندی را از جوامع اسلامی دور کنند.

 

 این مقام ارشد استان ادامه داد: در این راستا مسلمانان باید آگاه و هوشیار باشند لذا مسلمانان جهان نباید اجازه اختلاف افکنی و دست درازی دشمنان را در امور خود بدهند.


وی رمز وحدت ملت ایران را ولایت فقیه، قانون اساسی، امام امت و رهبر فرزانه انقلاب دانست و اضافه کرد: این وحدت در سایه همراهی و همدلی مردم و حرکت در خط ولایت بودن صورت گرفته و می گیرد.


امام جمعه اراک ادامه داد: همه باید یکپارچه و در یک جهت و در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی گام برداریم تا به سعادت برسیم.


پایان پیام/

کد خبر 334287

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha