آغاز 20 دوره تربیت معلم قرآن کریم در استان مرکزی

خبرگزاری شبستان: مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از آغاز 20 دوره تربیت معلم قرآن کریم در ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام محمد رضا شفیعی در جلسه کمیته قرآن وعترت ستاد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران که امروز(30دی) در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی برگزار شد، گفت: برنامه های ویژه دهه فجر امسال با هماهنگی های به عمل آمده تدوین شده و امید است با همکاری دستگاه های مربوطه این فعالیت ها به گونه ای شایسته انجام پذیرد.


وی در خصوص فهرست فعالیت های این کمیته افزود: برگزاری 24 محفل انس با قرآن کریم در شهرها و روستاهای سطح استان، کرسی های تلاوت نور، اعزام مبلغ، برگزاری جشنواره قرآنی کودک و نوجوان، برگزاری جشنواره قرآنی خانواده، تشکیل مجمع اساتید قرآنی و تقدیر از فعالیت های آنان، مراسم قرعه کشی مسابقه قرآن درخانه 3 با موضوع آموزش غیر حضوری مفاهیم قرآن همراه با اهدای جوایز به 180 نفر از برندگان آن، برگزاری مسابقه احکام در خانواده با حضور 5 هزار خانوارو برگزاری مسابقه کتبی نورالهدی از جمله مهم ترین برنامه های این کمیته در دهه مبارک فجر است.


حجت الاسلام شفیعی همچنین از آغاز 20 دوره تربیت معلم قرآن کریم در ایام دهه فجر خبر داد و اظهارکرد: تاکنون 150 خانه قرآنی در این استان تاسیس شده که سایر فعالیت های قرآنی با همکاری و مشارکت این مراکز به انجام می رسد که امید است به برکت دهه مبارک فجر تعداد 10 خانه قرآنی دیگر نیز به این تعداد افزوده شود.


مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی اظهار امیدواری کرد: این کمیته با برنامه ریزی منسجم و هماهنگی ادارات عضو بتواند برنامه های این کمیته که به خوبی تدوین شده را اجرا کند.


وی با اشاره به جایگاه کمیته قرآن و عترت دهه مبارک فجر تصریح کرد: توجه به قرآن و آیات الهی و ارزش های نهفته آن در ایجاد معنویت و ارائه راه روشن زندگی تاثیرگذار است.


‌ پایان پیام/
 

کد خبر 334332

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha