افتتاح 28 پروژه همزمان با دهه فجر در شهرستان زیرکوه

خبرگزاری شبستان: فرماندار زیرکوه از افتتاح 28 پروژه همزمان با دهه فجر در این شهرستان خبرداد و گفت: با افتتاح این پروژه ها برای 104 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می شود.

فرهاد فلاحتی در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند گفت: این پروژه ها همزمان با دهه فجر با اعتبار 2 میلیارد و 600 میلیون تومان با حضور مسئولان در این شهرستان به بهره برداری می رسد.


وی افزود: با افتتاح این پروژه ها برای 104 نفر اشتغال پایدار و دائم ایجاد می شود.

 

فرماندار زیرکوه از افتتاح اولین درمانگاه جمعیت هلال احمر استان در این شهرستان خبرداد و افزود: این درمانگاه به دلیل زلزله اخیر در این شهرستان و مکاتبات صورت گرفته با اعتبار یکصد میلیون تومان ساخته و تجهیز شده است.

 

فلاحتی از افتتاح صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی این شهرستان با سرمایه گذاری 670 میلیون تومان خبرداد و افزود: کشاورزان می توانند بدون طی کردن مراحل اداری تسهیلات کمتر از چهار درصد دریافت کنند.

 

وی از کلنگ زنی زمین چمن در این شهرستان با اعتبار 700 میلیون تومان خبرداد و افزود: این پروژه طی یک سال آینده به بهره برداری می رسد.

 

فرماندار زیرکوه همچنین از کلنگ زنی گود باستانی با اعتبار 250 میلیون تومان در این شهرستان خبرداد و افزود: پیش بینی می شود این پروژه طی یک سال آینده به بهره برداری می رسد.

 

وی همچنین از اعتبار 470 میلیون تومانی برای ساخت و بهسازی مساجد مناطق زلزله زده این شهرستان خبرداد و یادآورشد: یک باب مسجد در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

 

پایان پیام/

کد خبر 334352

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha