برگزاری نمایشگاه کتاب در سروآباد

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سروآباد از برگزاری نمایشگاه کتاب به مناسبت دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

مهدی صمدی، رئیس اداره ارشاد وفرهنگ اسلامی شهرستان سروآباد به خبرنگار شبستان در سنندج گفت: نمایشگاه کتاب توسط ناشران و کتابفروشان با موضوعات مختلف به مناسبت دهه مبارک فجر با همکاری این اداره برگزار می شود.


وی افزود: مراسم جشن انقلاب با حضور هنر مندان واهالی فرهنگ وهنر، دیدار وسرکشی از هنرمندان پیشکسوت در این شهرستان به مناسبت این ایام الله دهه فجر برگزار می شود.


این مقام مسئول با اشاره به برنامه های این ایام که با همکاری ارگان های دیگر برگزار می شود، تصریح کرد: فضا سازی ادارات و مکانها با تزئین و چراغانی در سطح اداره و معابر عمومی توسط شهرداری، برگزاری مسابقات فرهنگی وهنری توسط ادارات، برپایی نمایشگاه عکس در محل دانشگاه پیام نور، نمایشگاه نقاشی و جشنواره دیواری خیابانی وفیلم های انقلاب توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان انجام می شود.

 

صمدی اظهار داشت: دیدار وسرکشی از خانواده های معظم شهدا وبرگزاری مسابقات قرآنی در بین دانش آموزان شاهدو یادواره در روستای رزاب و یادواره نمادین شهدای دانش آموز توسط بنیاد شهید در این ایام برگزار می شود.


وی افزود: جلسات روشنگری ومسابقات فرهنگی حدیث دربین دانش آموزان توسط آموزش وپرورش این شهرستان درطول این ایام فرخنده برگزار می شود.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سروآباداذعان کرد: همه مسئولان باید تلاش کنند که نقش مردم پررنگ و گسترده باشد و با اجرای برنامه های شاد و متنوع جوانان و نوجوانان به انقلاب و دین اسلام جذب شوند.


این مقام مسئول، اهداف بزرگداشت ایام فجر انقلاب اسلامی را ترویج اندیشه های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در تبیین نقش ولایت فقیه، ارتقا آگاهی عمومی به ویژه نسل جوان، ذکر کرد.

 

وی در پایان بر مردمی بودن آیین های ایام الله دهه فجر و پرهیز از دولتی بودن آنها تاکید کرد و افزود: باید موجی ایجاد کرد که حضور مردم در جشن های انقلاب باشکوه و نسبت به سال های گذشته گسترده تر باشد.


پایان پیام/

کد خبر 334355

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha