پرداخت بیش از 93 میلیارد ریال زکات توسط مردم خیر استان یزد در سال جاری

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد از پرداخت بیش از 93 میلیارد ریال زکات از ابتدای سال جاری تا کنون توسط مردم خیر استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، محمد اکبری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد با بیان این مطلب افزود: زکات فریضه‌ای الهی است که با تلاش مبلغین و عاملان زکات در این استان، امسال شاهد رشد مشارکت مردم در این زمینه و گسترش پرداخت آن بوده‌ایم.


وی با اشاره به برکات پرداخت زکات در زندگی انسان، خاطرنشان کرد: ادای این فریضه الهی، انسان را از بسیاری از گرفتاری ها و مشکلات اجتماعی نجات می دهد.


اکبری با بیان اینکه مردم خیر و نیکوکار استان یزد از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از 93 میلیارد و 682 میلیون ریال زکات در سطح استان جمع آوری شده است، گفت: زکات جمع آوری شده برای رسیدگی به امور معیشتی محرومین و نیازمندان منطقه و همچنین اجرای طرح های عام المنفعه شامل ساخت، توسعه و مرمت مساجد و حسینیه ها، مدارس و خانه عالم در مناطق محروم هزینه می شود.


به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد اذعان داشت: درآمد حاصل از جمع آوری زکات در این مدت در امور محرومین هزینه می شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 334467

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha