افتتاح و کلنگ زنی 150 پروژه همزمان با دهه فجر انقلاب در بیجار

خبرگزاری شبستان: فرماندار بیجار از افتتاح 150 پروژه با اعتباری بالغ بر 53 میلیارد و 632 میلیون ریال همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان بیجار خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، حمدالله کریمی، فرماندار بیجار در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که با حضور مسئولان ادارات و نهادهای مختلف شهرستان بیجار در سالن شهدای گمنام فرمانداری برگزار شد ضمن تبریک فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: دهه فجر هویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: دهه فجر یادآور دلاورمردی و پایمردی مردم مسلمان ایران است که با انگیزه مقدس و به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در مقابل ظلم و ستم رژیم شاهنشاهی ایستادند و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و با آگاهی و ایثار و از خود گذشتگی از نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت کردند.

کریمی خاطر نشان کرد: مردم مسلمان ایران با توکل بر خداوند و با هدف احیای ارزشهای دینی به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و در طی 35 سال عمر با برکت نظام از آن حمایت کرده اند.

فرماندار بیجار گفت: وظیفه ما در دهه فجر انقلاب اسلامی انتقال ارزش ها و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نسل جوان است.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این جلسه برنامه ریزی مناسب جهت برگزاری جشن های پیروزی انقلاب با مشارکت مردم است و مسئولین به عنوان برنامه ریز باید بستری فراهم نمایند تا مردم احساسات پاک خود را در حمایت از نظام و اعلام انزجار و تنفر از استکبار جهانی و ایادی آن ابراز کنند.

فرماندار بیجار از تشکیل کمیته‌های 10گانه فرهنگی، روستایی، اصناف، ورزش، تبلیغات و اطلاع‌رسانی، هیت‌های مذهبی، ایثارگران، بانوان، دانشجویی و تشکل‌های مردمی در ستاد دهه فجر بیجار خبر داد.

وی همچنین بر اولویت‌بندی برنامه‌های اجرایی دهه فجر تأکید کرد و گفت: برنامه‌های دهه مبارک فجر باید مرتبط با عناوینی که در دستورالعمل برگزاری برنامه‌ها قرار گرفته باشد و برنامه‌های شاخص با کیفیتی مطلوب در اولویت قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری بیجار، کریمی از افتتاح 150 پروژه با اعتبار 53 میلیارد و 632 میلیون ریال در بخش‌های کشاورزی، مخابرات، بنیاد مسکن، امور دهیاری‌ها، برق‌رسانی، نوسازی مدارس و راه و شهرسازی در ایام دهه فجر در بیجار خبر داد و بر اتمام تمامی پروژه‌ها تأکید کرد.

این مقام مسئول بر حضور فعال مسئولان اجرایی شهرستان در کنار اقشار مختلف مردم در جشنهای انقلاب اسلامی تاکید کرد.

پایان پیام/
 

کد خبر 334754

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha