کاهش 73درصدی متوفیان ناشی از تصادفات درون شهری

خبرگزاری شبستان: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پلیس گیلان از کاهش73 درصدی متوفیان ناشی از تصادفات درون شهری استان گیلان در آذر ماه 92 خبر داد.

سرهنگ سید تقی امینی، رئیس پلیس رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پلیس گیلان به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: از مجموعه 334 فقره تصادف جرحی و فوتی که در این ماه در معابر استان رخ داده است، 328 فقره آن جرحی و 6 فقره آن متاسفانه فوتی بوده است.


وی با بیان اینکه تعداد متوفیان تصادفات درون شهری 73 درصد در آذر ماه 92 نسبت به مشابه سال گذشته کاهش داشته است، افزود: درآذر ماه امسال 6 نفر در تصافات درون شهری متاسفانه جان خود را از دست داده‌اند که این رقم در مدت مشابه سال قبل 22 نفر بوده است.


سرهنگ امینی اجرای طرح‌های مقطعی و مداوم، برخورد با تخلفات حادثه ساز و توجه رانندگان به قوانین راهنمایی و رانندگی را از علل کاهش تصادفات استان دانست.


وی با اشاره به اینکه عابران پیاده 66 درصد (معادل 4نفر) از متوفیان تصادفات را به خود اختصاص داده‌اند اظهار داشت: رانندگان وسایل نقلیه باید نسبت به عابران پیاده توجه و گذشت بیشتری داشته باشند و البته لازم است عابران پیاده نیز در انجام وظایف خود در مقوله ترافیک کوتاهی نکرده و با رعایت قوانین ترافیکی نسبت به بهبود وضعیت موجود گام موثری بردارند.


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پلیس گیلان در پایان گفت: تصادف امری اجتناب ناپذیر است که با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی می‌توان آن را به حداقل رساند و البته تمامی تلاش پلیس راهور نیز در این راستاست.
 

 

پایان پیام/

کد خبر 334809

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha