تشکیل کمیته تخصصی گردشگری در فارس

خبرگزاری شبستان: مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس در نشست با هیئت مدیره جامعه هتلداران فارس از تشکیل کمیته تخصصی گردشگری فارس در این اداره کل خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، دکتر مصیب امیری، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس، امروز (2بهمن) در نشست با هیئت مدیره جامعه هتلداران فارس از تشکیل کمیته تخصصی گردشگری فارس در این اداره کل خبر داد و گفت: ساختار این کمیته متشکل از جامعه هتلداران، انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، انجمن صنفی راهنمایان گردشگری، مهمانپذیر داران و دیگر متخصصین این حوزه در سطح اداره کل و در صورت نیاز به مشاوره گرفتن از دیگر متخصصان خواهد بود.


وی سازمان میراث فرهنگی را یک سازمان سیاست گذار در حوزه گردشگری دانست و تاکید کرد: در جلسات تخصصی این کمیته با استناد به نظر متخصصان امر تصمیم گیری های کلان حوزه گردشگری اتخاذ و به اجرا درمی آید.


امیری افزود: بخش خصوصی بدنه اجرایی این تشکیلات است و ضرورت دارد با هم اندیشی و تعامل تمام مباحث مربوط به گردشگری بررسی و اجرا شود.


وی همچنین ضرورت تمرکز زدایی در احداث مراکز اقامتی را از مرکز استان به شهرستان ها یادآور شد و اضافه کرد: باید زمینه اقامت گردشگران در شهرستان های استان نیز فراهم تا زمینه توزیع مناسب سفر میسر شود.


پایان پیام/

کد خبر 334989

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha