برگزاری کارگاه آموزشی شناخت ومقابله با افراطی های تکفیری وهابیت درجاسک

خبرگزاری شبستان: اولین کارگاه آموزشی« شناخت و مقابله با افراطی های تکفیری وهابیت» با حضور علماء و روحانیان شیعه و اهل سنت در شهرستان جاسک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از هرمزگان، اولین کارگاه آموزشی« شناخت و مقابله با افراطی های تکفیری وهابیت» با حضور حضرت آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، حجت الاسلام موسوی بجنوردی استاد حوزه علمیه قم، حجت الاسلام محمد حسین معتمدی امام جمعه میناب، ائمه جمعه و جماعت شیعه و سنی جاسک در سالن امور تربیتی این شهرستان برگزار شد.

 

حجت الاسلام جواد غلامی امام جمعه جاسک در این کارگاه ضمن خیر مقدم و عرض تبریک هفته وحدت و ولادت با سعادت آخرین پیامبر الهی، حضرت محمد مصطفی و سلاله اطهرش، حضرت امام جعفر صادق(ع)، به سابقه وحدت و همدلی مردم این شهرستان اشاره کرد و گفت: در شهرستان جاسک از قدیم الایام وحدت و یکپارچگی بین فرق مختلف مذهبی وجود داشته است.
 

وی افزود: ما نیز با یکدیگر مراودت می کنیم تا این اتحاد، همچنان حفظ شود.

 

در ادامه مولوی گرگیج، امام جماعت روستای بحل در خصوص موضوع وحدت و رسالت حضرت محمد(ص) در ایجاد و تشکیل امت واحده اسلامی، به ایراد سخن پرداخت.
 

وی در بخشی از سخنان خود اظهار داشت: پیامبر اکرم(ص) در زمانی مبعوث به رسالت شد که بشر آن روز به تعبیر قرآن کریم چون حیوان و بلکه پست تر از حیوان بود و به جای خدای یکتا بیش از 360 معبود سنگی ساختگی را پرستش می کردند و نبی اکرم(ص) آمد و خط بطلان بر همه تاریکی ها کشید.

 

همچنین در ادامه برنامه آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس پیرامون شناخت و مقابله با افراطی های تکفیری وهابیت و راه های حفظ وحدت مسلمین بیانات مبسوطی ابراز داشت.

 

گفتنی است؛ در ادامه این جلسه سید احمد موسوی از اساتید حوزه علمیه قم سخنرانی کرد.
 

پایان پیام/

کد خبر 334994

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha