اجرای بیش از یکصد محفل و کرسی تلاوت قرآن کریم در دهه فجر

خبرگزاری شبستان: مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس گفت: بیش از یکصد محفل و کرسی تلاوت قرآن کریم در ایام دهه فجر در سطح استان فارس برگزار می‌ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، حجت‌ الاسلام سید ولی‌الله محمودی ‌نژاد، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی فارس، امروز (2بهمن) در جمع خبرنگاران گفت: مرحله سی و ششمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم از اول تا ششم اسفند ماه در مقطع بالای 16 سال در شهر شیراز برگزار می شود.


وی ادامه داد: با توجه به حضور قریب به یک هزار نفر از برگزیدگان و نخبگان قرآنی کشور در این مراسم حضور خواهند داشت بایستی نهایت استفاده را از این موقعیت برده و کمیته هایی همچون کمیته آموزش و کمیته محافل قرآنی را برنامه ‌ریزی کنیم.


حجت الاسلام محمودی‌ نژاد اضافه کرد: این مسابقات به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه و همکاری نهاد‌های دیگر به اجرا درخواهد آمد که مسئولیت کمیته محافل مسابقات به عهده اداره کل تبیغات اسلامی است تا محفل انس با قرآن کریم و تلاوت آن برگزار شود.


این مقام مسئول با اشاره به اینکه بیش از یکصد محفل و کرسی تلاوت قرآن کریم در ایام دهه فجر درسطح استان فارس برگزار می‌ شود، افزود: تمامی مساجد، بقاع متبرکه، مدارس، دانشگاه‌ها، ادارات و نهادهای دولتی، شرکت ها و موسسات خصوصی و دولتی می توانند جهت ارائه درخواست و برگزاری مراسم نورانی قرآن به شماره 09178675025 تماس گرفته و اطلاعات لازم را کسب کنند.


پایان پیام/

کد خبر 335125

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha