توزیع سبد کالایی دولت همزمان با دهه فجر در کردستان

خبرگزاری شبستان: مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان از توزیع سبد کالایی دولت در میان خانوارهای مشمول طرح همزمان با دهه فجر در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، پیمان اسراری، مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان، شب گذشته ( 2 بهمن) در دومین جلسه ستاد گرامیداشت برنامه های دهه فجر استان گفت: همزمان با دهه مبارک فجر و از 15 تا 22 بهمن سبد کالایی دولت در میان خانوارهای مشمول طرح در سطح استان توزیع می شود.


وی افزود: ساز و کارهای لازم برای توزیع این کالاها به مردم انجام شده و هم اکنون ذخیره ها آماده است و در ایام دهه فجر با حفظ شانیت مردم این کالا توزیع می شود.


اسراری با اشاره به برنامه های کمیته اصناف ستاد دهه فجر استان، اظهار داشت: آذین‌بندی و چراغانی میادین و سردرب بازار، برگزاری آیین جشن انقلاب در یکی از مساجد بازار سنندج با حضور اصناف و بازاریان، تجلیل از اصناف نمونه و شهدای اصناف از مهمترین برنامه های پیش بینی شده توسط این کمیته است.


مدیر کل صنعت، معدن و تجارت کردستان از در شرف افتتاح قرار داشتن دو پروژه مهم صنعتی در استان خبر داد و تصریح کرد: این دو پروژه شامل کارخانه بستنی عسل و نان آوران زاگرس است که ایمد می رود بتوانیم در این ایام به بهره برداری برسانیم.


وی از تخفیف ویژه در زمینه کالاهای پرتقاضا و تخفیف ویژه 50 درصدی برای متقاضیان مجوزهای واحدهای تولیدی در سطح استان را از دیگر برنامه های ایام دهه فجر عنوان کرد.


مسئول امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان نیز در این جلسه اکران همزمان جشنواره بین المللی فیلم فجر در استان، برپایی نمایشگاه کتاب انقلاب، دیدار با پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر و مسابقه فرهنگی فجر را از جمله برنامه های فرهنگی استان در دهه فجر عنوان کرد.


سامان احمدی افزود: دیدار جامعه فرهنگ و هنر استان با نماینده ولی فقیه، جشن بزرگ فجر 35، جشن انقلاب ویژه بانوان و دختران، دیدار مجامع و سازمان های مردم نهاد فرهنگی با استاندار، برگزاری شب های موسیقی کردستان و عصر شعر انقلاب از دیگر برنامه فرهنگی این ایام است.


وی اظهار داشت: برگزاری نشست تخصصی جایگاه زن کرد در ترویج فرهنگ انقلاب، ششمین همایش استانی فجر، برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی، جشن مرزنشینان کردستان مدافعان حریم ولایت و انقلاب جشن استانی سیمای انقلابی زن روستا از دیگر برنامه هاست.
 

پایان پیام/

کد خبر 335288

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha