طرح "میقات با خداوند، میثاق با شهیدان" در اصفهان اجرا می شود

خبرگزاری شبستان: مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان از اجرای طرح "میقات با خداوند، میثاق با شهیدان" در گلستان شهدای اصفهان خبر داد.

مجید عاملیان، مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان با تاکید بر ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان گفت:همه ما امنیت و آرامش امروز خود را مدیون ایثارگری های شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی هستیم و با توجه به اهمیت مقوله ایثار و شهادت باید آن را برای همگان به ویژه دانش آموزان که آینده سازان ایران اسلامی هستند تبیین کنیم.
 

وی افزود: در همین راستا و با هدف ترویج و نهادینه کردن فرهنگ اقامه نماز و ایثار و شهادت در بین دانش آموزان،طرح "میقات با خداوند، میثاق با شهیدان" را از ابتدای سال تحصیلی 91 پایه ریزی کردیم و در این طرح که با حضور دانش آموزان مقطع راهنمایی و پایه های اول و دوم مقطع متوسطه روزهای سه شنبه در گلستان شهدای اصفهان برگزار می شود، یکی از راویان دفاع مقدس، درباره دوران هشت سال جنگ تحمیلی، عملیات و دلاورمردی های رزمندگان و شهدا سخنرانی می کند.
 

عاملیان گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجلیل و تکریم از شهدای انقلاب اسلامی، مایه‌ بقای انقلاب اسلامی است چرا که شهدا یکی از بهترین الگوهای دانش‌آموزان هستند.
 

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر با دعوت از پیشکسوتان انقلاب اسلامی و خانواده های شهدا در مدارس استان سعی در ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش اموزان داریم.
 

وی با بیان اینکه دانش آموزان، آینده سازان این مرز و بوم هستند، افزود:دانش آموزان باید با تجهیز خود به سلاح معرفت و بصیرت ادامه دهنده راه شهدا باشند.

پایان پیام/

 

کد خبر 335299

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha