تکمیل پارک موزه کهگیلویه وبویراحمد مهم ترین اولویت بنیاد حفظ ارزش ها

خبرگزاری شبستان: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌ های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد، دفاع مقدس را تابلوی حضور همه اقشار جامعه دانست و افزود: پیگیری و تکمیل پارک موزه دفاع مقدس مهم ترین اولویت این بنیاد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، امرالله درفشی، مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و ارزش‌ های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد، ظهر امروز (6بهمن) در آیین معارفه خود و تکریم ندیرکل قبلی در یاسوج، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی شکوه و نمادی از استقامت و شجاعت فرزندان خمینی کبیر است که امروز و به نوعی دیگر که مورد هجمه دشمنان قرار گرفتیم فرزندان این دیار با پیروی از ولایت فقیه در برابر دشمنان ایستادگی می‌ کنند.

 

درفشی، نقش رزمندگان کهگیلویه و بویراحمدی در دوران دفاع مقدس را نقش مهم و بی ‌بدیل خواند و گفت: با توجه به این ‌که استان یک درصد جمعیت کشور را دارا است، ولی با این وجود قریب به هزار و 800 شهید، هشت هزار جانباز تقدیم انقلاب و نظام کرده است.

 

وی ماموریت اداره کل بنیاد حفظ آثار و ارزش ‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه عنوان کرد و گفت: نسل جوانی که دوران دفاع مقدس را ندیدند باید با اهداف و برکات دفاع مقدس و رزمندگان آشنا شوند.

 

مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و ارزش‌ های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: بنیاد حفظ آثار و ارزش ‌های دفاع مقدس وظیفه دارد تا جوانان و نسل سومی‌ های جامعه را با توطئه ‌ها و تهاجمات فرهنگی آشنا و بیدار کند.

 

مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و ارزش‌ های دفاع مقدس بر ضرورت همکاری همه ‌جانبه نهادها و دستگاه ‌ها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت: از مهم ترین اولویت بنیاد پیگیری و تکمیل پارک موزه دفاع مقدس است.

 

گفتنی است در پایان، با حضور جانشین بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس کشور، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه فتح استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی طی حکمی سرهنگ امرالله درفشی به سمت مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس منصوب و از زحمات سرهنگ بدخشان، مدیرکل پیشین تقدیر شد.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 336308

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha